אמנם הופתענו לגלות שהקמארו של שברולט טומנת בחובה גם יכולות ספורטיביות לא מבוטלות, אך עם זאת אין ספק שכולם יסכימו שמרבית רוכשיה של מכונית השרירים של ג'נרל מוטורס עושים זאת בראש ובראשונה כדי ליהנות מהנוכחות הבולטת והצעקנית שלה.
ועדיין, מסתבר שיש אנשים שמוחצנת ככל שתהיה, הנכוחות של הקמארו הסדרתית ממש לא מספקת אותם והם מרגישים צורך עז לשדרג ולשפר את המראה החיצוני, תא הנוסעים והביצועים של המכונית.
אמנם אפשר להגיד שכבר התרגלנו לראות שלל גרסאות משופרות ומשודרגות של הקמארו המככבת בשנים האחרונות בתערוכת השיפורים של SEMA בלאס וגאס, אבל אפילו בעלי לב חזק שכמונו ועל אף שחשבנו שכבר ראינו הכל התקשנו שלא לשפשף שוב ושוב את העיניים למראה קמארו קבריולט מיוחדת אחת לאחר שהצוות של "813 Customs" בשיתוף אנשי הסאונד של "מאד מארק סטריאו" מפלורידה טיפלו בה.
הטיפול "המינורי" כלל התקנת שלל תאורות LED היקפיות, סבכה קדמית בעיצוב ייחודי, מערכת סאונד מטורפת עם עשרות רמקולים, סאבים ומגברים היכולים להספיק לדיסקוטק בגודל בינוני, 2 מסכי LCD ענקים העולים ויורדים מתיבה מיוחדת מאחורי המושבים הקדמיים, דשבורד בעיצוב ייחודי ובגימור סופר מבריק וגם ציפוי חיצוני מלא למרכב בגימור ניקל בוהק במיוחד המזכיר את הגימור של הפיסקר קארמה של ג'סטין ביבר.
התוצאה הייתה ללא ספק מטורפת אבל נראה שבעליה של המכונית חשש שיחשבו בטעות שהוא ביבר והרגיש שעדיין חסרה לה עוד תוספת קטנה כדי להפוך אותה לבעלת נוכחות שבאמת אף אחד לא יפספס.
הפתרון נמצא בדמותם של גלגלי ניקל בקוטר 32 (!) אינץ'. למי שלא ממש מתמצא במידות והיקפים נציין שמכונית משפחתית ממוצעת מסתפקת בחישוקים בקוטר של פחות ממחצית וגם רכבי שטח בעלי מרווח גחון שמאפשר לדלג מעל לכל סלע לא משתמשים בחישוקים שאפילו מתקרבים לקטרים שכאלה.
אנחנו אמנם מתקשים להבין מה התועלת במכונית ספורט עם מרווח גחון גדול משל סמי טריילר אבל כבר למדנו במהלך השנים להבין שלעיתים מה שנראה לנו כמו חלום הבלהות הוא בדיוק הפנטזיה הרטובה של אחר.
>> צפו: הלמבורגיני ששודרגה וכעת דומה יותר לעץ חג המולד מלמכונית ספורט אקזוטית