רכב דריפטים טוב צריך להיות בעל הנעה לגלגלים האחוריים ומצויד במנוע עם הרבה רזרבות כוח. לקאטרפילר 789 יש ללא ספק הרבה כוח; 2,000 כ"ס ממנוע V16 טורבו דיזל בנפח 78 ליטר וגם הנעה אחורית. אבל במשקל של יותר מ-90 טון, משאית המחצבות הענקית הזו נראית כדבר הרחוק ביותר שניתן לחשוב עליו בהקשר של נהיגת דריפטים והחלקות זנב.

עוד ב-mako  רכב
חדש מיפן: מיקרו-משאית וספורטיבית במימדי ננו
משאית העתיד בהשראת מכונית ספורט 
צפו: ג'ימקאנה של קן בלוק, גרסת המשאית

אבל את מייק ראיין נהג המרוצים האמריקאי המתחרה בקטגוריית המשאיות (כן יש קטגוריה כזו עד כמה שהדבר נשמע משונה) כל מה ששוקל הרבה מלהיב ואחרי שהפך עם המשאית שלו לכוכב מרוץ טיפוס הגבעה המפורסם  "פייקס פיק"  ולאחר שהפיק כמה סרטוני דריפטים מרהיבים עם הרבה דרמה החלקות צד ועשן שלא היו מביישים את קן בלוק בכיכובן של משאיות סמי טריילר שונות, הוא החליט שהגיע זמן לעבור למשהו גדול - אבל באמת ובמימדי XXXL והשאיל את משאית הענק המטורפת הזו לסיבוב בפול גז אותו ביצע בקלילות ובדייקנות של רקדנית בלט אך בלווי רעש של מלחמת ארטילריה. בתחילה ראיין תמרן את משאית המחצבות בסלאלום מהיר עם הרבה קרבה יתרה לחפצים שבירים כמו אקווריום, שולחן משרדי ואפילו שלוש מכוניות אקזוטיות – ב.מ.וו M1 המקורית, שלבי קוברה ושברולט קורבט. 

אבל זה היה רק החימום לדבר האמיתי כשראיין הצליח לגרום לצמיגי הענק הכפולים בציר האחורי לאבד אחיזה ולצאת במחולות דריפט מעגליים כאילו היה מדובר במכונית ספורט קטנה ולא באחת המשאיות הגדולות בעולם.

צפו: המשאית הגדולה בעולם  

דריפט משאית נחצבות
שימו לב לגודל העצום של המשאית לעומת מייק ראיין