סביר להניח שרובכם לא מוצאים שום קשר בין קניות בסופר לתרבות מוטורית ומרוצי מכוניות, אבל מסתבר שיש לא מעט אנשים, לאו דווקא צעירים במיוחד, שמוצאים את עצמם מחליקים במהירות את עגלת הקניות בין שורות המדפים, תוך כדי הקפדה על תפירת איפקסים מדויקת בפניות כמו במרוצי מסלול או סחיפות זנב ארוכות בסגנון קן בלוק. לרוב בשלב מסוים פנטזיות המרוצים בין המדפים מופרעת על ידי איזה מבט כועס של זקנה שהצלחתם להפחיד או החלקה לא מתוכננת והתנגשות בעוצמה בדוכן מבצעים שהוצב בחוסר התחשבות בדיוק בשיא הפניה.

עוד ב-mako רכב
הטבעת נפלה? רנו יוצאת שוב לכבוש את הרינג
מבחן דרכים רנו קליאו RS ספורט 
מבחן דרכים רנו קפצ'ור 

בעוד שאחרי תקל כזה לרוב תזכו בשלל מבטים חודרים מהסובבים המבטאים, כעס, חוסר הבנה למעשיהם של אנשים בוגרים ומידה לא מבוטלת של רחמים, מסתבר שביצרנית הרכב רנו הצרפתית בהחלט מבינים את התחושה ובמסגרת קמפיין פרסומי ויראלי חדש חיברו בין עולם המרוצים לקניות בסופר זאת בהתאם למסר בקמפיין של היצרנית הצרפתית לפיו בכל מכונית רנו יש קורטוב מטכנולוגית הפורמולה 1 של החברה שמנועיה משמשים כמה מקבוצות המרוצים המובילות בסבב המרוצים היוקרתי והמהיר בעולם.

סבסטיאן ווטל בפורמולה 1 (צילום: Vladimir Rys, GettyImages IL)
הטכנולוגיה של רנו הביאה לסבסטיאן פטל 3 אליפויות עולם רצופות |צילום: Vladimir Rys, GettyImages IL

כדי להוכיח את זה, יצרנית הרכב הציבה "מארב" לנהגים תמימים במכוניות רנו שהגיעו למרכז קניות מסוים בצרפת.
הנהגים במכוניות החברה הופנו על ידי סדרן למקום חניה מסוים שם חיכו להם מכונאים דרוכים, נערות פיטס בלבוש מינימאלי עם מטריות שעזרו להם לצאת מהרכב, מעריצים שקיבלו אותם בשאגות התלהבות ואפילו שחקנים בתפקיד עיתונאים שמיהרו לשאול את הנהגים שהתקשו להבין עוד במה מדובר, מה יש להם להגיד על התוצאות המצוינות שהשיגו במקצי הדירוג למרוץ הגדול ואשר זיכו אותם בעמדת הזינוק הבכירה.
התגובות היו מגוונות ועל אף שחלק לא מבוטל של בעלי רנו לא ממש הבינו מהיכן כל האנשים הללו נפלו עליהם באמצע עוד יום אפרורי בחיים, נראה שרובם נהנו מתשומת הלב המפתיעה ויחס ה-VIP לו זכו בדרך לקניות בסופר.

אגב, זו אינה הפעם שרנו משתמשת בתגובות של מופתעות של אנשים תמימים כדי לפרסם את מכוניותיה ובפרסומת שהופקה במקביל להשקת הקליאו החדשה ב-2012, לקוחות בריטיים שיצאו לנסיעת מבחן בסופר מיני הצרפתייה הוזמנו על ידי סוכן המכירות שהתלווה אליהם לנסות את מערכת המולטימדיה המשוכללת שברכב שקיימת ברכב כבר בגרסאות הבסיס של הרכב כמו גם את כפתור "וה, וה וום המיוחד" (והפיקטיבי). ברגע שהם לחצו על הכפתור בעודם עומדים בקרן רחובות אנגלית טיפוסי לפתע בתזמון מדויק הכל מסביב נצבע באווירה פריזאית רומנטית, משאית גדולה עם הדפס ענק של השאנז' אליזה התמקמה אל מול הרכב, זוג רומנטי החל להתנשק בלהט, חבורת נגני רחוב הופיעה משום מקום, ולהשלמת האווירה נוספו מוכר פירות, איש עם בגט שהציע את הלחם הצרפתי ליושבי הקליאו ובהמשך אפילו רקדניות קאן-קאן לוהטות בהשראת מועדון המולן רוז'