לאחרונה נראה שהתחרות בין כוחות השיטור השונים בעולם מגיעה לשיאים חדשים, ולא, אנחנו לא מדברים על מבצעים נועזים או על פיצוח של פשעים חמורים במיוחד, אלא על צי הניידות המטורף שלהם.

זה התחיל עם ה-POLIZIA האיטלקית שהצטיידה לפני כעשור בכמה ניידות למבורגיני גייארדו, והמשיך ל-POLIZEI הגרמנית שהחליטה לפנק את שוטריה בפורשה 911, אודי R8 וכמה גרסאות AMG כוחניות של מרצדס.
גם הבריטים לא נשארו מאחור וציידו את שוטרי התנועה המיוחדים שלהם במיצובישי EVO, יגואר XFR ואפילו אסטון מרטין, אך נראה שהקרב יצא משליטה לחלוטין עם משטרת דובאי, אולי המדינה עם הכי הרבה מכוניות על אקזוטיות ביחס לאוכלוסיה, שציידה בשנה וחצי האחרונות את המשטרה המקומית שלה במלוא הטנא של מכוניות על - ממרצדס SLS, דרך בנטלי, למבורגיני, פרארי, אסטון מרטין ועד בוגאטי ויירון.

אריאל אטום ניידת משטרה
לא בדיוק רכב מפנק להעביר בו משמרת

עוד ב-mako רכב 
המפכ"ל מתקין מצלמות, אחיו מייבא רכבי ספורט
קאבול: המשטרה מנקבת צמיגים כדי למנוע גניבות 

אמנם מול המפגן המטורף הזה כוחות השיטור האירופאים, שכנראה צריכים לעמוד במסגרות תקציב מסוימות, לא יכלו להתמודד, אך משטרת איטליה הפגיזה לאחרונה בניידות הורקאן - הדגם החדש ביותר של למבורגיני שזה עתה יצאמהתנור והמשטרה הבריטית הוסיפה גם ניידות מקלארן 12C לצי שלה.

כעת אנו מתבשרים על חדשות נוספות מכיוון הממלכה המאוחדת ועל הצטרפותו של רכב חדש, עם ביצועים שטרם נראו ברכבים המצוידים בצ'אקלקה וסירנה, לצי המשטרתי במחוז אבון וסאמרסט שבאי הבריטי.

לא, אנחנו לא מדברים על ה-P1 החדשה של מקלארן, אלא על אריאל אטום 3.5R - גרסת קצה חדשה שזה עתה הוצגה למכונית המרוץ המוזרה הזו עם הרישוי לכביש.

אריאל אטום ניידת משטרה
הביצועים, עם 2.6 שניות למאה, קיצוניים בהחלט

אמנם היא מצוידת בסך הכל במנוע הונדה בנפח בנפח 2 ליטרים, אך עם מגדש על הוא מפיק בגרסה זו 350 כ"ס ויחד עם שלדת צינורות, מבנה פתוח עם גלגלים בולטים מהמרכב בדומה למכוניות מרוץ מקטגורית ה-SINGLE SEATER ובעיקר משקל עצמי של 550 קילוגרם הביצועים קיצוניים עם האצה למאה קמ"ש בתוך 2.6 שניות והאצות ביניים שמזכירות יותר אופנוע ספורט קיצוני יותר מכל מכונית על.

אריאל אטום ניידת משטרה
רכב מרוץ עם רישוי לכביש

עם ביצועים שכאלה, כסאות מרוצים לא מפנקים ללא שום אביזרי נוחות ומבנה פתוח ללא שמשה קדמית אין ספק שהשוטרים שיבחרו לתפקיד צריכים להיות חובבי הארד קור אמיתיים.

המטרה המרכזית של הוספת האטום לצי המקומי היא יכולת להתמודד מול נהגים ובמיוחד מול רוכבי אופנועי ספורט שלא מבינים שהכבישים באזור הם לא מסלולי מרוצים ושבכביש הציבורי יש לנהוג בצורה אחראית עם מספיק שולי בטחון אל מול שאר משתמשי הדרך ולמקרה שמשהו משתבש.

צפו: פורשה נמלטת מהמשטרה על שלושה גלגלים 

_OBJ