אין תמונה
טריק פרסומי ותיק

כל פרסומאי מתחיל יודע לספר שסקס יכול למכור כמעט הכל. לפעמים, כשמנסים להשתמש בטריק הפשוט הזה כדי למכור מוצר כמו סבון כלים או ביטוח למשכנתא זה נראה מעט לא מתאים. על פלזמות גדולות ככל שלא יהיו או טלפוניים ניידים חכמים יותר מאינשטיין אמנם אפשר להלביש קצת אווירה סקסית שתתן פוש למכירות, אבל במקרה של מכוניות שזוכות גם בקרב הציבור הרחב לשימוש במונחים כמו תשוקה, דחף וריגוש כדי לתאר את אופיין או בשמות תואר כמו סקסית, שרירית או אתלטית כדי לאפיין את מראן, השילוב הזה נראה יותר ממתבקש.

לא תמיד מתאים ליצרניות הרכב לקשר בין תדמית סקסית פרועה ושובבה למכונית הרצינית שלהם, אבל כשהם נותנים דרור לפרסומאים הרבה סקס נוטף מהמסך.

קבלו מקבץ קצר שכולל צמד לסביות לוהטות, קונדום בטעם תות, צילום תקריב של חזה, חזייה נפתחת, שטיפת מכוניות ואחת אומה ת'ורמן.

אחוות נשים

סקס בטוח

פותח סניף של ויקטוריה'ס סיקרט?

חניה מוצלחת

ניסאן - לקפץ מחוץ לקופסא

פשוט הורסת

ללא מילים

>> סקודה מפציצה בפרסומות