מכוניות דריפטים מבוססות לרוב על רכבי ספורט שעברו הנמכה, הקשחת מתלים וחיזוקי מרכב כדי למזער את רכינת המרכב בתאוצות הצידיות הגדולות הנגרמות בזמן הסחיפה.
זו הסיבה מדוע משאיות, על אף שללא מעט מהן יש מאות רבות של כ"ס בגלגלים האחוריים, יהיו ככל הנראה כלי הרכב האחרון שיתאים לסגנון נהיגה זה.
שלא תטעו, משאיות אמנם משולבות בספורט מוטורי, הן במרוצי כביש במסלולים סגורים שצוברים פופולאריות רבה והן במרוצי שטח כמו הדקאר בו לעיתים הן אף מהירות יותר מרכבי השטח האחרים. אך אין ספק שלראות את משאית המאן TGS של קבוצת המרוצים ההולנדית Becx-TDS מבצעת סחיפות זנב ארוכות ומדויקות, היא מחזה סוריאליסטי, ממש כמו לראות פיל רוקד בלט על קרח.
מלבד החלקות הזנב המרהיבות, וכמו בסרטי הג'ימקאנה של קן בלוק, גם כאן משולבים שלל אפקטים כמו שבירת זכוכיות תוך החלקת הזנב, שבירת ארון זכוכית עליו עומד אדם תוך פניית 180 מעלות, חניה בין שני רכבים תוך שימוש בבלם יד, דריפט סביב סגווי נוסע ואפילו, משהו הזוי במיוחד הכולל דריפט מעגלי במהלכו הנהג יוצא מהקבינה כשהמשאית ממשיכה להסתבסב שותה משהו קר וחוזר פנימה. נהג המשאית, מישל בקס, לא מפסיק להשחיז עד שהצמיגים מתפוצצים. למרות כל אלה עדיין לא מדובר ברמת ההפקה ההוליוודית של קן בלוק.
השם הרשמי של הסרט הוא ג'ימקאנה 1 מה שמבטח שסרטון המשך צפוי בקרוב. אנחנו מצפים לו בקוצר רוח.