בעוד שבתחומים מסוימים עושה רושם כי הויכוח אם האורך קובע או לא ימשך לעולם, נראה שבכל הנוגע ללימוזינות יש תמימות דעים ביחס למרכזיותו של נתון זה בקביעת מידת האטרקטיביות של מוביל נוצץ כזה או אחר.
עם זאת, מאחר שבשנים האחרונות כמעט כל הלימוזינות התארכו למימדים לא הגיוניים, על מנת למשוך את הקהל החלו לצוץ בשטח גם לימוזינות שמציעות לבד מאורך מטורף גם גירויים נוספים כמו אבזורים מיוחדים, תאי נוסעים עמוסי גאדג'טים ובעיקר מרכבים בעיצוב שונה מזה שהתרגלנו אליו המבוססים על רכבי סאלון אמריקאיים או על ג'מוסי שטח דוגמת האמר או קדילאק אסקלייד.
המגוון כיום רחב כיד הדמיון והתקציב וכולל לימוזינות המבוססות על רכבי אספנות, דגמים אייקוניים שונים ומשונים וגם על סתם רכבים סטנדרטיים עממיים, שמגיעים לאחר המתיחה לאורך של כמעט חצי רחוב.
בעוד שבדרך כלל אין לנו בעיה עם שלל היצירות ההזויות הללו, אנו מודים שיש מקרים בהם מתהפכת לנו הבטן מרוב טעם רע בעיקר כשאנו נתקלים במכוניות ספורט אקזוטיות שנחתכו באכזריות על מנת לספק את יצר העושר המזויף.
זו גם הייתה התחושה הראשונה שעברה לנו בגוף כשהתמונות של הלימוזינה המאורכת שלפניכם הגיעו לתיבת המייל שלנו.
המכונית, השייכת לחברת לימוזינות מאוקראינה, כוללת פרונט ואחוריים הנראים ככאלה שהגיעו היישר מפרארי F430 שנקצצה והוארכה, אך לאחר שהעמקנו בחקירת הפשע גילינו ממצאים והוכחות נוספות המאפשרים לנו לבשר לכם שאף איטלקיה לוהטת לא הועלתה כאן על המוקד.
יתרה מזאת, מסתבר שלא מדובר גם במקרה לגיטימי למחצה בו נעשה שימוש בשארים של שני רכבי פרארי לאחר תאונה ולמעשה בכלל לא מדובר בפרארי. מסתבר שמתחת למעטפת מסתתרת מכונית הרבה פחות אקזוטית ויוקרתית המתגלה כלא יותר מגרסה מאורכת של פיג'ו בת יותר מעשור שנחתכה במרכזה וזכתה לחבילת תוספות ופנלים שאפשרו לה להפוך מאריה לסוס הצוהל.
אגב, למרות ההבדל הרב בין צמד המכוניות, מסתבר שהקשר בין פרארי F430 לבין פיג'ו 406 קופה משלהי המילניום הקודם, שהמרכב והמכלולים שלה שימשו בסיס לבניית הלימוזינה הזו, עמוק יותר מהתחפושת שלבשה הצרפתיה כדי להפוך לאיטלקיה אקזוטית ולמעשה לשתי היצירות המוטוריות הנאות הללו יש אבא משותף בסטודיו העיצוב של פינינפארינה באיטליה.
>> מחיפושית ועד פרארי – הלימוזינות ההזויות ביותר