בזמן האחרון נראה שמישהו ביצרנית הרכב היפנית ניסאן הבין שלצד כתבות על דגמים וגרסאות חדשות או הישגים בספורט מוטורי אפשר, בעידן של תפוצה ויראלית, גם להשיג לא מעט פרסום על ידי שבירת שיאים שונים ומשונים.
כך למשל הליף החשמלית קבעה לפני שנה וחצי שיא עולם בנסיעה לאחור במסלול גודווד הבריטי, הפטרול, רכב השטח הגדול של ניסאן, גרר מטוס תובלה רוסי במשקל 170 טון וה-GT-R ניסמו החדשה שברה שיא למכוניות בייצור סדרתי-המוני (בשונה מייצור סדרתי במהדורה מצומצמת כמו הפורשה 918 או מקלארן P1) כשהקיפה את מסלול המרוצים המפורסם ביותר בעולם, הנורבורגרינג, ב-7.08 דקות.
לפני מספר ימים ניסאן הייתה שותפה לשבירת שיא נוסף שיזכה להכלל במהדורה הבאה של ספר השיאים של גינס.
עם זאת, להבדיל מהשיאים הקודמים בהם השיא הציג יכולת של המכונית עצמה, בקביעת השיא הזה הרכבים של ניסאן שימשו בעיקר כמשקולת.
זידרונס סויקז (38) מליטא הוא אחד האנשים החזקים ביותר בעולם. הוא מתנשא לגובה של 1.91 מטרים ושוקל לא פחות מ-185 ק"ג, אך למרות מימדיו העצומים מדובר בספורטאי אמיתי שברקורד שלו לא פחות מ-5 ניצחונות בתחרות האיש החזק בעולם.
מאחר שתחרויות כאלו הן כבר לא ממש אתגר לסויקז הוא כל הזמן מחפש משימות חדשות להפגין בהן את כוחו.
וכך לפני מספר ימים, בעיירה הדרומית ביותר בליטא הנקראת בדרוסקינינקאי ונמצאת בסמוך למשולש הגבולות עם בלרוס ופולין, קבע סויקז שיא עולמי חדש - משיכת המספר הגדול ביותר של מכוניות.
לא פחות מ-12 מכוניות ניסאן נוט מהדור החדש חוברו יחדיו ברצועות - עניין של משהו כמו 13 טון. סויקז לבש רתמה אליה חובר עם אנקול כבל הגרירה ממש כאילו מדובר ברכב חילוץ. האיש החזק בעולם הסדיר את הנשימה ופשוט התחיל להתקדם ולגרום אחריו את שיירת המכוניות הארוכה.