פעם, מעבר לצפיה מחזורית בסרטונים של הכוכב האהוב ילדים רבים נהגו לקשט את חדרם בפוסטרים של הדמות האהובה, לשחק עם בובה שלו ואפילו לקחת את ארוחת ה-10 שלהם לגן או לבית ספר בתיק אוכל צבעוני ייחודי עם דיוקנו של הכוכב המצויר.
בשנים האחרונות נראה שתעשיית פרטי הממורביליה עלתה מדרגה ולצד כל אותן מזכרות פשוטות וזולות יחסית ניתן להצטייד בימים אלה בפרטים ההופכים את חיבתו התמימה של הילד לעולם ומלואו של תרבות צרכנית הכוללת מדבקות קיר, תיקים, מזוודות, פרטי לבוש, רכבי צעצוע ענקיים ואפילו רהיטים מעוצבים בצורת אותה דמות מצוירת אהובה.
יש הטוענים כי מדובר בחוויה לכל החושים היוצרת עולם קסום לילד ויש הטוענים כי מדובר בתוצר קלוקל של תרבות השפע.
בכל מקרה, כעת נראה שנשבר בתחום זה שיא חדש עם השקת גרסת בוב ספוג לטויוטה היילנדר.
הבוב ספוג טויוטה הושק בשיתוף ערוץ ניקולודיאון והוא כולל צביעה חיצונית מלאה מכל זווית של ציורי אייר-בראש הכוללים את דמותו של הספוג החייכן. תא הנוסעים בעל דיפוני צד ושלוש שורות מושבים המרופדות בסקאי צהוב ולבן, משענות ראש עם רקמה של דמויות מהסדרה וריפוד תקרה בגוון כחול ובשילוב עיטורי אייר-בראש היוצרים תחושה של מים.
אמנם חשוב לציין שבשלב זה מדובר בדגם קונספט חד פעמי, אך כמו שראינו לא פעם בעבר, זה רק עניין של זמן עד שגרסאות שכאלו יוצעו למכירה בסוכנויות הרכב.
ההיילנדר של טויוטה אמנם מוגדר כרכב שטח וכולל מאפיינים מעולם רכבי השטח, אבל למעשה מדובר בגרסה מודרנית ואופנתית לרכב הסוקר-מאם האמריקאית המשמש להובלת הילדים של בני מעמד הביניים האמריקאי בין החוגים ושלל הפעילויות וזו הסיבה מדוע טויוטה בחרה דווקא בדגם זה לשת"פ הייחודי.
ג'ק הוליס, סמנכ"ל השיווק של טויוטה אמריקה מסביר: "כמו ההיילנדר, גם בוב ספוג הוא ידידותי למשפחה ופשוט כיפי, כך שהחיבור ביניהם היה מיידי וטבעי".