ב-2007, בסמוך להשקת הדור החדש של הסופר מיני של סקודה, הפאביה, יצאה החברה בקמפיין טלוויזיוני עולמי מרשים שזכה להרבה שבחים ובפרסים בתחרויות פרסום שונות.
בסרטון נראית חבורת אופים חמודה וחייכנית מכינה ומרכיבה עוגה גדולה. ברקע נשמע שיר סכריני מהמחזמר צללי המוזיקה, הרקע בהיר, כולם לבושים בחלוקים לבנים ובעזרת ג'לי, מרציפן, קרם וסוכריות הם יוצרים עוגה בצורת סקודה פאביה בגודל מלא.
הפרסומת, ללא כל ספק, בהחלט מרשימה, רק איך נאמר את זה בעדינות, יוצרת חיבור עם לקוחות ממין מסוים ומרתיעה את מרבית בני המין השני.
כה מתוק
גרסה ספורטיבית קשוחה
לאחרונה סקודה השיקה דגם ספורטיבי חדש לפאביה המצויד במנוע 1.4 ליטר כפול מגדשים המספק לא פחות מ-180 כ"ס שמזניקים את הצ'כית הקטנה למאה קמ"ש בתוך כ7 שניות, ולא מפסיקים עד למהירות של 225 קמ"ש, ביצועים מלאי פלפל שלא מסתדרים עם התדמית הלפלפית מפרסומת העוגה.
בסקודה החליטו להשיב לעצמם מלחמה ולהפיק פרסומת תשובה לפרסומת המתקתקה ואכן הפרסומת החדשה לפביה VR-S היא כל דבר חוץ ממתוקה. בתחילת הפרסומת נראה בחור קשוח יורה חץ כדי להשתיק פלזמה שמקרינה את הפרסומת המתקתקה ובהמשך ניתן לראות, כמו בפרסומת העוגה, את תהליך היצור של ה-VR-S , רק שבמקום קרמים ומרציפן, בתהליך משתתפים נשרים, איש חזק שמעצב את הפח בעזרת אגרופיו ונשיכות שיניו, נחשים שמייצרים את המנוע ועוד. מדי פעם אפשר לראות אופה חנון מהפרסומת המקורית שמציץ בפחד על מה שמתרחש. לא להחמיץ.
כה קשוח