במשך שנים ב.מ.וו מתגאה בסלוגן "חווית הנהיגה האולטימטיבית" אך בניגוד לסתם הצהרות חסרות תוכן של פרסומאים, במקרה של יצרנית הרכב הבווארית שמקפידה לצייד את רכביה בשלדות הנעה אחורית מאוזנות ללא ספק מדובר בערך יסוד משמעותי ביותר של המותג.

עוד ב-mako רכב 
אין גבול לטירוף: 220 קמ"ש על הצד בכביש ציבורי 
צפו: 90 טון על הצד  
צפו: דריפטים ב-ב.מ.וו ללא נהג  

בכל מקרה בשנים האחרונות, למרות נוכחות מרשימה ברשת עם הרבה סרטוני סחיפות זנב וחריכת צמיגים כמתבקש בעידן הויראלי, רבים טענו שמשהו באופיה הייחודי של החברה התעמעם ולבד מדגמי הקיצון הספורטיביים נראה היה כי ב.מ.וו עשתה תפנית מסוימת לכיוון היוקרתי שמדבר להרבה יותר לקוחות על חשבון הביצועים המלהיבים בכביש המתפתל.

ב.מ.וו 235 דריפט

בכל מקרה, אין ספק שה-235M החדשה היא ב.מ.וו קלאסית ומכונית שלדעת חובבי המותג הותיקים היא אחת הטובות שהשיקה ב.מ.וו בעשור האחרון, ואם לא די בכך יש אפילו שמגדירים אותה כגרסה מודרנית ל-M3 המקורית מאמצע שנות השמונים.

כדי להציג באופן ויזואלי על מה בדיוק מדובר ב.מ.וו החליטה להפיק סרטון מושקע למדי שצולם בכיכר גדולה במרכז קייפטאון שבדרום אפריקה.

ב.מ.וו 235 דריפט


בניגוד למרבית סרטוני הדריפטים בהם משתתפות מכונית אחת או שתיים לכל היותר, ב.מ.וו ההחליטה לחמש את ההנאה מההנעה האחורית עם 5 רכבי 235M שעל ההגה שלהם הופקדו כוכבי ליגת ה"פורמולה דריפט" האמריקאית רייס מילן, סמואל הובינט, דאי יושיהארה, ריץ' רת'רפורד וקונרד גרונוואלד.

לפני הצילום המסובך בכיכר במרכזה של עיר הומה הנהגים התאמנו על "יבש" עם מתאם הסצינה ריילי הרפר ומיק רודג'רס הבמאי (שנייהם מומחים בצילום פעלולי נהיגה בסרטים הוליוודים) במגרש חניה רחב ידיים על התרגילים שיבצעו ב"רטוב" בכיכר הצפופה.

ב.מ.וו 235 דריפט

התוצאה הסופית מרהיבה וכוללת סחיפות מרהיבות ועוצמתיות תוך שינויי כיוון מהירים והרבה עשן שיוצא מהצמיגים האחוריים. מה שמרשים במיוחד הוא התיאום בין חמשת הנהגים, המרקידים את הבימרים בבלט מתואם היטב הכולל חליפות קרובות במהירות גבוהה, נסיעה בשיירה צמודה והכל כמובן בלי לנסוע אפילו שנייה בקו ישר.


כמו שנאמר: קשה באימונים קל בקרב

גם אנחנו נסחפו בסערת ה-235M החדשה. את הפרטים המלאים תוכלו לקרוא במבחן הדרכים שיתפרסם בקרוב כאן ב-mako רכב

_OBJ