כשתשאלו כל חובב רכב האם הוא מעוניין להיות הבעלים של בוגאטי ויירון, התשובה, ככל הנראה, תהיה חיובית. אבל לרצות בוגאטי ויירון ולהיות מסוגלים לרכוש אחת שכזו הם שני דברים שונים לחלוטין, בעיקר משום שמחירה של הויירון מתחיל ב-1.2 מיליון דולרים לגרסת הבסיס שאזלה מהמלאי ומגיע בגרסת הסופר-ספורט שעדיין אפשר לרכוש ללא פחות מ-2.4 מיליון דולר המציבים אותה במקום השני ברשימת המכוניות היקרות בתבל, אחרי למבורגיני וננו (3.9 מיליון דולר, לפני מסים, והיא שלכם).
לפיכך, יש מי שמוכן להסתפק במראה עיניים בלבד, כלומר ברפליקה של מכונית העל, ובעבר כבר נתקלנו ברפליקות שונות ומשונות בבניה עצמית וברמת דמיון כזו או אחרת לדבר האמיתי.
עם זאת, מודעה שהתפרסמה לאחרונה באתר המכירות קרייגסליסט המציעה לבנות עבורכם רפליקה מושלמת לבוגאטי ויירון במחיר זעום יחסית של 150 אלף דולרים בהחלט משכה את תשומת לבנו.
המוכר מציע לבנות עבורכם רפליקה בהתאמה אישית המבוססת על מרקורי קוגר, מכונית שבדורה האחרון מ-2002 חלקה מכלולים עם הפורד מונדיאו.
מוכר הנלהב מעריך שבניית המכונית תארך כמה חודשים ומבטיח לעדכן את הקונה בתהליך הייצור.כדי לשכנע אותנו באמת, צירף המוכר למודעה גם תמונה של מכונית שנראית ממש ממש כמו בוגאטי ויירון אמיתית.
"נראה מצוין", חשבנו לעצמנו ואפילו, למרות ההתבססות על פורד מיושנת ולא ממש מעוררת חשק, באמת שקלנו להזמין לנו אחת שכזו עד שגילינו באותיות הקטנות שלקראת סוף תיאור העסקה המוכר מציין שבתמונה נראית בוגאטי ויירון אמיתית, "רק כדי להראות לכם איך הדגם נראה", הוא כתב.
כל שנותר לנו לקוות הוא שהרפליקה של המכונאי המסתורי תראה בסופו של דבר טוב כמו בתמונות
>> רפליקת ויירון מוצלחת למדי על בסיס פורד קופה ישנה