פרארי 275 GTB/C

מכוניות הן לרוב לא בדיוק אפיק השקעה משתלם במיוחד מבחינה כלכלית, ולצד עלויות אחזקה שוטפות שרק הולכות וגדלות ככל שהרכב הופך לישן יותר הן גם מאבדות מערכן בכל שנה על הכביש. עם זאת, יש גם יוצאות דופן שמשתבחות עם השנים וערכן כל העת עולה כמו המכונית בתמונות שלפניכם.

מדובר בפרארי 275 GTB/C ספשיילה שתחגוג בשנה הבאה יובל שנים וצפויה, כך על פי הערכות המומחים, להפוך אולי בקרוב למכונית היקרה בעולם.

עוד ב-mako רכב 
מועדון המיליון: הרכבים היקרים שנמכרו בישראל מתחילת 2014 
עשר המכוניות היקרות בעולם 
השיא הקודם: 35 מיליון דולר למכונית משומשת  

המכונית, שתגיע למכירה פומבית מיוחדת בהפנינג המכוניות היוקרתי בפבל ביץ' שבקליפורניה, תוצע עם תג מחיר התחלתי וידידותי לסביבה של 34 מיליון דולר אך ההערכות מדברות על כך שבסופו של דבר היא תחליף ידיים בעבור סכום גבוה בהרבה שיקבע שיא חדש בכל הנוגע למכירות פומביות של רכבים ואולי גם בכלל.

פרארי 275 GTB/C

פרארי 275 נולדה לפני יובל שנים מתוך שאיפה לאתגר את הפורד GT40 שעשתה חייל בעיקר במסלולי המרוצים והיא כוללת שלדת צינורות קלת משקל, גוף עשוי אלומיניום, מנוע וי 12 בנפח 3.3 ליטרים והייתה למעשה הפרארי הראשונה שצוידה במתלה אחורי עצמאי.

האקזמפלר הספציפי הוא אחד מבין 3 רכבים שיוצרו במהדורת ספשיילה שהציעה משקל קל יותר ומנוע שהפיק, בעזרת 6 קרבורטורים כפולים, 315 כ"ס - 69 יותר מב-275 הרגילה.

פרארי 275 GTB/C

על אף שיוצר על מנת לנצח מרוצים, הרכב הספציפי לא התחרה מעולם על המסלול ונשמר במצב מצוין, אך אחד הרכבים האחרים מהמהדורה התחרה במרוץ 24 השעות של לה מאן ב-1065 והצליח לסיים את המרוץ המפרך במקום ה-3 - הישג מרשים במיוחד לתחרות בה באותן שנים רכבי מרוץ עם מנוע מרכזי הפכו לדומיננטיים יותר ויותר.
למעשה, מדובר בהישג הטוב ביותר שהשיגה מכונית עם מנוע קדמי במרוץ 24 השעות מאז ועד עצם היום הזה.

אתם מתרגשים ממכוניות קלאסיות, רכבי פרארי במיוחד ויש לכם כמה עשרות מיליוני דולרים מיותרים? אולי כדאי שתקפצו ב-15 לאוגוסט למונטריי, רק אל תשכחו שעל כל סכום שתציעו תצרכו להוסיף עוד 100 אחוז מס כשתרצו להביא אותה לארץ.

פרארי 275 GTB/C

המיליונר ההרסני לא נותן כבוד לפרארי  

פרארי 275 GTB/C

_OBJ_OBJ

_OBJ