השילוב בין הקושי הרב למכור מכוניות ישנות, בתקופה בה אנשים יכולים לרכוש מכוניות חדשות עם אחריות בתשלומים חודשיים מצחיקים, לבין עידן בו טכנולוגיה מתקדמת זמינה לכל ותפוצה ויראלית מאפשרת להגיע לקהלים אדירים בקלות וללא פילטרים, מביא אלינו מעת לעת אנשים המוצאים דרכים מקוריות כדי למשוך תשומת לב ברשת בדרך למכירת הגרוטאה המתפרקת שלהם.

לא, אנחנו לא מדברים על מי שהשקיעו יותר מדקה בצילום האקזמפלר שלהם למודעה ביד2 וגם לא על אלה שמנצלים את הנחמדות של חבריהם ומתישים אותם עד שאלה יפיצו את דבר המכירה וישתפו, יעשו לייק וישתפו שוב עד שימצא לקוח לרכבם, אלא לטרנד החדש של אנשים כישרוניים המנצלים יכולותיהם היצירתיות כדי להפיק קמפיין בלתי נשכח לישישה המתפרקת שלהם.

עוד ב-mako רכב 
ראש בראש: למבורגני מול גרוטאה  
עצוב: כוכבת מכסחי השדים הפכה לגרוטאה
צפו: הלוויה למכונית  

מודעה למכירת אופל ישנה

אחרי הסרטון לניסאן החבוטה שהביא את אנשי החברה בארה"ב לרכוש את הגרוטאה ולשפצה ואחרי הסרטון המשכנע לוולוו הישנה שגרם לוולוו לבקש מהבחור שהפיק אותו להכין בעבורה סרטון המשך דומה גם לוולוו דנדשה, כעת אנחנו נחשפים לסרטון נוסף ומושקע לא פחות, אם לא יותר. 

הפעם מוצעת למכירת הולדן ברינה, הגרסה האוסטרלית לאופל קורסה, משלהי המאה ה-20. לצורך המשימה המוכר, בחור בשם דייב שלפי צילומי המכונית לא השקיע מאמצים יוצאי דופן בשימורה במהלך השנים בהן השתמש ברכב, הפיק סרטון פרסומת משכנע עם צילומים מרהיבים ואריזה גרפית עדכנית, הקים אתר אינטרנט ייחודי לצורך המטרה, התקין בו ממשק המאפשר למתעניינים להציע את הסכום שהם מוכנים לשלם על האקזמפלר והזמין את הגולשים לשלוח הצעות קניה גם בטוויטר כמו גם אפשרות לשתף את ה"מציאה" עם חברים בפייסבוק ובאינסטגרם שם הקים לצורך המטרה עמודים ייחודים.

אין ספק שאנו בהחלט מתרשמים מיכולותיו של אותו אוסטרלי חביב, אבל לטעמנו היה כדאי שהיה משקיע לפחות חלק מהמאמץ בשדרוג ובשיפור מראה הרכב עצמו - מניקיון יסודי ורענון הפנים, דרך להשלמת כל מיני חלקים קטנים ועד לתיקונים קלים ופוליש-וקס למרכב החיצוני, שהרי אחרי כל ההייפ וכשנגמור להתלהב מהקטע הויראלי המדליק, מישהו יצטרך להשתמש במכונית הזו לעוד פרק זמן ואין ספק שקצת רענון והחזרת עטרה ליושנה היו בוודאי יכולים לעזור בראיה לטווח הארוך.

למכירה: מגנט בחורות מחליד