השילוב בין מכוניות מעוצבות ונוצצות לבין בחורות מחוטבות ושוות נוצר בערך שניה אחרי שהמכונית הראשונה התגלגלה מפסי הייצור, ולמרות כל התמורות והשינויים בגבולות הפוליטיקלי קורקט שהתחוללו בעשורים האחרונים הוא עדיין נחשב לשילוב מקובל ומנצח בכל תערוכת רכב, רחבת טיפולים במסלול מרוצים וגם כמובן בצילומים למגזיני רכב ולוחות שנה למוסכים.
לדעתנו מדובר בשילוב לגיטימי ומכובד, ממש כמו כל עבודת דוגמנות אחרת, אך יש גם דעות אחרות, בעיקר בקרב פמיניסטיות מיליטנטיות, הגורסות כי מדובר באקט בזוי הגורם לנשים להמרח על חלקי פח שונים וללטפם מתוך רצון להתאים לפנטזיה שוביניסטית.
כך או כך, על דבר אחד כולם מסכימים: בדרך כלל הקשר בין אותן נשים מחוטבות למכוניות עליהן הן עורגות הוא מאולץ למדי וב-99.9 אחוז מהמקרים מדובר בדוגמניות מקצועיות שאין להן שום קשר ממשי למושא הצילום. כמו תמיד, לכל כלל יש יוצא מהכלל ובמקרה זה מדובר בבלונדינית שווה ושופעת העונה לשם אנדריאה פרידריך.
מלבד היותה מתווכת נדל"ן מוסמכת, פרידריך בת ה-23 גם מחזיקה רישיון נהיגת מרוצים מקצועי ואף השתתפה במרוצים ואירועים במסלולי מרוצים שונים בגרמניה, כולל בנורבורגרינג.
אנשי סדנת המרוצים BBM Motorsportשמחו לסייע לפרידריך להפוך את הגולף GTI הפרטית שה למכונית מסלול וכמובן לא פספסו את הזדמנות להציג את אנדריאה בסט צילומים לצד המכונית המושלמת.
אנחנו מבינים שאתם טרודים ברגעים אלה בבהיה בתמונות של פרידריך אך נציין כי הגולף מהדור החמישי עברה הסבה בהתאם לתקנות המרוצים בקטגוריה הרלוונטית וכוללים, לבד מכלוב בטיחות מלא ומושבי מרוץ, גם שדרוגים במערכת המתלים עם סט קויל-אוברים ספורטיבי, חישוקי 18' עם צמיגי סמי סליקס ושדרוגי מנוע שכללו מגדש טורבו חדש, אינטר-קולר מוגדל ומערכת פליטה ספורטיבית.
לאחר השדרוגים הספק המנוע עלה מ-200 כ"ס בגרסה הסדרתית ל-336 כ"ס והביצועים שודרגו בהתאם עם האצה למהירות תלת ספרתית בתוך 5.1 שניות ומהירות מרבית של 275 קמ"ש.
לטענת אנשי הסדנה, העלות הכוללת של השדרוגים מעבר למחיר המכונית הגיעה לכמעט 100 אלף שקלים, אך עם זאת ניתן להעריך שפרידריך קיבלה הנחה יפה בזכות העניין הרב שהפרויקט, ששלביו תועדו בפורומים של משפרי רכב, זכה לה משום מה.
>> הכירו את Miss Tuning מנדי לנג