אפרת הופמן דריפטינג
למה לא ללכת על אקסטרא לארג'

לנהגי המשאיות יש עבודה לא קלה הדורשת שליטה בכלי ענקי וכבד במהלך שעות רבות מאחורי ההגה. אבל בעוד שבישראל המדינה נגמרת, מקסימום, ביום עבודה, באמריקה לעתים הובלה יכולה להמשך ימים רבים לאורך אלפי קילומטרים. לכן, אין זה פלא שהעבודה הדורשנית יצרה סביבה תרבות אמריקאית שלמה שזכתה ללא מעט ביטויים קולנועיים.

הסרטון שלפניכם מתחיל כמו הרבה סרטי משאיות בשוטים של משאית סמי טריילר 18 גלגלים ענקית ומדוגמת שנוסעת בכביש נידח, בהתאם לנהוג בז'אנר. פתאום מופיע משום מקום טרמפיסט או במקרה זה טרמפיסטית לוהטת במכנסים קצרצרים, חולצת בטן ומגפי בוקרים. בהמשך אנו זוכים לקלוז אפ של הנהג: רד נק שמנמן טיפוסי העונה לשם מייק ראיין. עוברות מספר שניות נוספות והמשאית מגיעה לשדה תעופה נטוש ומאטה. העלילה צפויה לקבל טוויסט משמעותי אבל אתם יכולים להרגע. אמנם ראיין הולך לקרוע למשהי את הצורה, אבל חלילה לא לפרחה הטרמפיסטית החביבה אלא לרכב המרוץ המדהים שלו שמחכה לו בהאנגר.

ראיין, למי שלא יודע, הוא אחד השמות הגדולים בתחום מרוצי המשאיות באמריקה ובין היתר הוא מחזיק בלא פחות מ-10 נצחונות במרוץ במעלה ההר המפורסם בעולם, הפיקס פיק.

אין תמונה

לאחרונה הבין ראיין שעם כל הכבוד להישגים במסלולים, בעידן המודרני הדרך להפוך לכוכב דורשת נוכחות חזקה בעולם הוירטואלי ורצוי עם סרטון מושקע ביו-טיוב.

ראיין ראה את נהג המרוצים קן בלוק שהפך למפורסם בכל העולם בזכות סרטוני אימוני הג'ימקאנה שלו והחליט ללכת בדרכו ולצלם גרסה משלו לסרטון. ראיין אף בחר באותו שדה תעופה נטוש בו בלוק צילם את הסרטון הראשון שלו, אבל בניגוד לבלוק הוא לא הסתפק בדריפטים באיזו סובארו STI או פורד קומפקטית עם 500 כ"ס, אלא הלך על אקסטרא לארג' ויצא לשחק עם משאית ה Freightliner שלו המצוידת במנוע דיזל אימתני שמפיק 1950 כ"ס ומומנט של 330 קג"מ שמחליקים על הצד בוירטואוזיות מרהיבה ומעוררת אימה כאחד – לא להחמיץ.


מרהיב ומעורר אימה

 


לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן - קן בלוק מחליק באותו אתר

>> קן בלוק מחליק את אירופה