זה כנראה חלק מהטבע האנושי וכמעט כל אחד מאיתנו מתישהו בחיים רוצה לעשות את זה הכי מהר שאפשר.
הרוב מסתפקים בלנסות לבדוק כמה הרכב סוגר באיזה כביש שומם, אבל יש אנשים שעניין המהירות הופך אצלם לאובססיה. בקרב חובבי המהירות הרוב אוהבים "פתיחות" ומתחרים עם מכוניות סופר משופרות במרוצי דראג לרבע מייל (402 מטרים), אבל יש גם קומץ שהחלום שלהם הוא לטוס על הקרקע במהירות מטורפת ולשבור שיאים.
רוכב האופנוע ביל וורנר הוא מסוג האנשים הללו ולפני שנתיים הוא קבע שיא מהירות עולמי לאופנוע המבוסס על דגם מייצור סדרתי כשהצליח להגיע עם הסוזוקי היאבוסה המשופר שלו למהירות של 497 קמ"ש.
אך גם כשזכה להכרה רשמית לאחר ששבר את השיא חיידק המהירות לא הרפה מוורנר בן ה-44, והוא שאף לשפר את שיאו ולהצליח לשבור את מחסום ה-500 קמ"ש.
לפני כשנה, במהלך ניסיון לקבוע שיא חדש באירוע בטקסס, הוא התרסק ונפצע קשה אך החלים מהר מפציעותיו והחליט לחזור להתחרות.
השבוע, באירוע על מסלול ההמראה של בסיס חיל האוויר לורינג בצפון מיין, המזל כבר לא האיר פנים לרוכב המוערך.
על פי דיווחים של עדי ראיה וורנר, ואופנועו הועפו לגובה של 15 מטרים באוויר והגיעו לעצירה סופית רק כמאה מטרים ממקום ההתרסקות.
צוותי החילוץ שנכחו באירוע מיהרו למקום, חילצו את וורנר הפצוע והבהילו אותו לבית החולים. על פי דיווחים שונים בדקות הראשונות שלאחר התאונה וורנר היה בהכרה מלאה ודיבר עם צוות האמבולנס, אבל בהמשך הפגיעות הפנימיות הקשות החמירו וכעבור שעה וורנר מת מפצעיו בבית החולים. עם היוודע דבר מותו, מארגני האירוע ההמומים מיהרו לבטל את המשך התחרויות באותו היום.
על אף המהירויות העצומות, בזכות הקפדה על סידורי בטיחות ותנאי מסלול עם הרבה שטחי מילוט, בדרך כלל לא מתרחשות במהלך אירועי מהירות שכאלה תאונות, הבעיה היא שכאשר כן מתרחשת תאונה זה קורה במהירות די פסיכית ובמהירות שכזו אף אחד לא באמת יכול לנצח את חוקי הפיזיקה.
>> המקום לחולי המהירות - שבוע המהירות של בונוויל