לא באמת ברור, בשלב זה, אם אתמול נפל דבר ונרשמו הצעדים הראשונים בדרך למדינה בה כל אזרחיה חולקים בנטל בצורה שוויונית או שמדובר בעוד ספין מבית מדרשו של נתניהו. בכל מקרה, אלה שמכנים את עצמם "פראיירים" מבטיחים שהפעם הם לא ישקטו עד שיתרחש שינוי היסטורי.
רוצים להזדהות עימם? מחפשים דרך להביע את אהבתכם ומחויבותכם למולדת? למה שלא תרכשו לעצמכם מכונית כמו זו שנוסעים בה ביומיום מ"פים, אלופי משנה, סא"לים או רמטכ"לים?
הכי קרבי / האמר
הם עוד נמצאים בצה"ל מימי עודפי מלחמת המפרץ הראשונה ובכלל - בצה"ל משתמשים ב-H1 הגדול והנורא (נורא חם, נורא צפוף). אבל עם האמרים יש גם את השואו הכי גדול על הכביש הציבורי או במעמקי (אי) התרבות התלאביבית. הסיכוי למצוא H1 משומש דומה לסיכוי למצוא רמטכ"ל תימני (ותודה לגשש זצ"ל), אבל H2ים יש פה ושם ו-H3ים בכלל אפשר לקנות. רק נשאלת השאלה - בשביל מה...
האמר H2, מודל 05'-08', בין 145 ל-216 אלף שקלים, האמר H3, מודל 06'-09', בין 116 לכ-200 אלף שקלים
הכי אחי (ואחותי, ועוד אחות וגם אמא ומלא צ'ימידנים) / רנו קנגו
המקום שבו נטחנים הכי הרבה טנדרונים מסוג רנו קנגו (וגם יש סיטרואן ברלינגואים) הוא צה"ל - מרגבי הצפון ועד לשיפולי הדרום, ממסמכי הקריה בתל אביב ועד למנועי סדנאות הנגמ"שים בגליל. כלי הרכב הכי משפחתי בצה"ל לא ינום ולא יישן. למרבה ההפתעה - הוא הרבה יותר שימושי מההאמר המגודל.
רנו קנגו, מודל 98'-12', בין 6 ל-108 אלף שקלים
הכי הרבה דיסטנס / איסוזו D מקס
בשביל לא מעט חיילים, נהגי איסוזו D מקס הצה"ליים הם אלוקים בכבודו ובעצמו (טוב, לפחות סגנו). המ"פים של צה"ל קופצים לפרישה בסוף המסע עם ה-D מקס, מקפיצים חייל חולה לר"מ2 או דוהרים בשבילי הגולן בדרך לישיבה הדרמאטית עם הסמג"ד. בכל זאת, גם לסגנו של אלוקים יש בוס.
איסוזו D מקס 4X4, מודל 04'-11', בין 43 לכ-200 אלף שקלים
הכי עמוק בקריה / יונדאי אקסנט
לא כל קצין צה"ל מסתער בראש כוחותיו על פיסטין עוין היישר ממארבים בעומק שטחי האויב. לחלק יש פשוט עבודות מטה בקריה שבתל אביב, לא רחוק מחנויות האופנה והמזון המהיר של עזריאלי. לא הייתם מעדיפים להזדהות עם קצין כזה דווקא? האקסנט וה-i25 אקסנט שמחליפה אותה, חייבת לא מעט מההצלחה והפופולאריות הישראלית שלה לקציני הקריה וחבריהם.
יונדאי אקסנט / i25, מודל 95'-11', בין 4 ל-95 אלף שקלים
הכי בשליטה / מיצובישי פג'רו
בתרגיל רב היחידות הגדול יכולים להשתתף כל חיילי הגזרה, לקפוץ, להסתער, לאגף, לטווח - אבל ה-כל ייעצר ברגע שיופיע הפג'רו של המח"ט מעבר לגבעה. דום מוחלט בסביבה. גם חובבי שטח אזרחיים לגמרי עוברים לפעמים לדום למראה פג'רואים קשוחים, טוב, הם מנסים לפחות לקבל סיבוב.
מיצובישי פג'רו, מודל 94'-11', בין 28 ל-289 אלף שקלים
הכי בכיר / סקודה סופרב
איפה הימים של מופז ובוגי, שבהם הרמטכ"ל היה נע מפגישה בארבע עיניים עם שר הבטחון לגיחה סודית בפיקוד דרום במכונית פאר גרמנית ענקית ממוגנת. היום הרמטכ"ל נאלץ להסתפק במשפחתית גדולה - אבל לפחות זו אחת הטובות שבהן: סקודה סופרב, אחרי שעברה מיגון דרמאטי בטכנולוגיה שאסור לנו לפרסם (וגם אין לנו מושג מהי).
סקודה סופרב, מודל 03'-11', בין 31 ל-214 אלף שקלים
הכי ישראלי / סופה
אי אפשר לסגור רשימה פטריוטית שכזו בלי שנציע לציבור הרחב להגביה או להנמיך, למגן או לשפצר, לעבות או לשחזר איזשהו ג'יפ סופה ישראלי. מצד אחד זהו נצר (קרוב במיוחד) לג'יפ רנגלר המיתולוגי ומצד שני - הוא מאופיין ומותאם ישירות לצבא הגנה לישראל ובלי ספק, זוהי הקנייה המשומשת הכי צה"לית שיכולה להיות.
סופה אזרחית, מודל 92'-04', בין 20 ל-63 אלף שקלים
>> בסגנון הפיכה צבאית: הרכב של "הדיקטטור"
>> עלייתה ונפילתה של תעשיית הרכב הישראלית
פורסם לראשונה באתר motocar
לקבלת גליון של מגזין הגה במתנה לחצו כאן