לכאורה נראה שאת ציבור המשתמשים ברכב צריכים לעניין, בבואם לבחור מכונית, בעיקר נתונים חשובים כמו ביצועי המנוע, יכולות השלדה, מערכות הבטיחות והציון במבחני הריסוק, אבל במציאות בשנים האחרונות נראה שלא פעם את תשומת הלב גונבים בעיקר כל מיני גאדג'טים כמו דיבורית בלוטות' מובנית, כניסת USB, תא אחסון עם קירור, מערכת שמע עם מסך מגע ועוד שלל גאדג'טים  שמהווים במקרים רבים שיקול מרכזי לקניה.

עם זאת, גם אם אין לכם מכונית חדשה או שבחרתם את המכונית שלכם על פי שיקולים משמעותיים יותר ואתם חושקים בשדרוג החוויה אל תאמרו נואש. בשוק יש שלל אביזרים שימושיים יותר או פחות ולרוב לא יקרים שניתן לשדרג בעזרתם את חווית השימוש ברכב.

לכבוד התקנה החדשה המאפשרת לרכוש דרך האינטרנט מוצרים במחיר של עד 1200 שקלים מבלי לשלם עליהם מכס ואם בא לכם סתם להיות מגניבים/ גיקים - מחקו את המיותר - ריכזנו עבורכם 15 גאדג'טים שאתם חייבים ברכב.

Auto led - פנס לד נטען:

15 גאדג'טים לרכב (וידאו WMV: mako)
פנס לד לרכב - כדי שלא תשבו לבד בחושך|וידאו WMV: mako
תמיד כדאי להחזיק באוטו איזה פנס למקרה הצורך. אם זה כדי שהנוסע לידך יוכל להאיר על מסמך או מפה, או אם אתה נמצא במקום חשוך וזקוק לתאורה חזקה וממוקדת שתאורת הפנים לא תספק. היתרון בפנס זה שהוא גם נטען בשקע המצת - כך שלא תתקעו עם פנס ללא סוללות וגם מספק תאורת לד בהירה, חזקה וממוקדת.

SCANGAUGE – מחשב דרך משודרג:

15 גאדג'טים לרכב (וידאו WMV: mako)
אם כבר מחשב דרך אז שיהיה משודרג|וידאו WMV: mako
הגאדג'ט הזה נועד לאלה מבינכם שממש מורעלים ולא מסתפקים במחשב הדרך האינטגרלי (אם קיים כזה ברכבכם). המסך יציג בפניכם את נתוני המנוע המדויקים לאורך כל הנסיעה. בין השאר תקבלו נתונים סטטיסטיים על פעולות המנוע וקודים של תקלות על מנת להיות מעודכנים בזמן אמת על כל תקלה שלא תבוא. בין השאר תוכלו לעקוב אחר צריכת הדלק, רמת המתח במצבר, טמפרטורת נוזל הקירור ועוד סטטיסטיקות רבות אודות המהירות הממוצעת, זמן נהיגה ומרחק. ההתקנה דרך אגב גם מאוד פשוטה.

ניטור אלחוטי ללחץ האוויר: אם אתם כבר בעניין של לדעת הכל על הרכב שלכם, השקיעו בצמיגים! בכל זאת מדובר באביזר הבטיחותי החשוב ביותר ברכב. מערכת זו תדווח לכם בזמן אמת ובתקשורת אלחוטית אל הצג שברכב על מצב הצמיגים בכל רגע נתון. אל תשכחו שהמשמעות של צמיגים בלחץ הנכון היא חיסכון בדלק, הארכת חיי הצמיגים וחשוב מכל שמירה על חיי בטיחות הנוסעים.

15 גאדג'טים לרכב (וידאו WMV: mako)
אל תהיו בלחץ! יש אוויר|וידאו WMV: mako

ממיר זרם - שקעי חשמל ביתיים: היום שיש כל כך הרבה מכשירים וגאדג'טים ורובם גם צורכים לא מעט חשמל, תמיד טוב שיש ספק חשמל ברכב כך שלא ניתקע בלי סוללות, במיוחד כשמדובר בטיולים ארוכים. הממיר הזה משתמש במתח הרכב של 12V ומתאים למכשירי חשמל הפועלים ב-220V. והעיקר שתישארו מחוברים.

15 גאדג'טים לרכב (וידאו WMV: mako)
חשמל זורם ברכבם|וידאו WMV: mako

כיסוי נשלף למושב האחורי: אומנם זה לא גאדג'ט אלקטרוני אך בהחלט אביזר שימושי, במיוחד לבעלי הכלבים שבינכם. לא מדובר פה בסתם כיסוי, אלא כזה שאפשר להרכיב או לפרק בקלות ותמיד טוב שיש בתא המטען. במיוחד אם יצאתם לסיבוב עם הכלב לריצה בפארק או בחוף הים ולא בא לכם שכל הבוץ והחול שתפסו טרמפ על הפרווה יעטרו את ריפוד המושב האחורי ברכב.

15 גאדג'טים לרכב (וידאו WMV: mako)
זהירות כלב מלכלך!|וידאו WMV: mako

שֶלט LCD להעברת מסרים: האם תהיו מסוגלים להמיר את תנועות הידיים, המחוות והקללות כלפי הנהגים האחרים בלחיצת כפתור? זו הדרך האלגנטית להעביר מסרים לנהגים סביבכם אם זה להקרין פרצוף כועס או לבקש: "שמור מרחק ממני", ואפשר אפילו ללכת על מסרים חיוביים כמו "תודה שנתת לי להשתלב" ואף חס וחלילה להתנצל. העיקר שתהיו רגועים על הכביש.

מתאם USB למצת: הפכו את שקע המצת ברכב לשקע USB באמצעותו תוכלו להטעין את הטלפון הנייד או כל גאדג'ט אחר. היתרון של המתאם הזה הוא שהוא קומפקטי ושטוח כל כך שהוא כמעט ואינו בולט מעל גובה שקע המצת, כך שיהיה לכם שקע USB אמיתי ברכב.

15 גאדג'טים לרכב (וידאו WMV: mako)
USB כמעט אינטגרלי|וידאו WMV: mako

GPS car tracker: הקופסא השחורה הזו מוצמדת לרכבכם ומדווחת לכם בזמן אמת באמצעות SMS ברגע שהאוטו עוזב את החניה שלכם על ידי נהג אחר - שהוא לא אתם. תקבלו דיווח מדויק על מיקומו של הרכב באמצעות חיישן ה-GPS ואפילו תוכלו להשבית לגנב את הרכב מרחוק. אפשר להשתמש בזה גם לפיקוח על הילד שלקח את האוטו, אפשר לקבל למשל הודעת SMS ברגע שהאוטו עבר את גבול מהירות שתקבעו מראש או אם הרכב חרג מטווח מרחק מסוים שקבעתם מראש.

15 גאדג'טים לרכב (וידאו WMV: mako)
הקופסא השחורה הזו תהפוך את רכבכם לבלתי גניב בעליל|וידאו WMV: mako

Breathalyzer Alcohol Tester - בדיקת אלכוהול עצמית: אם אתם ממש אוהבים לשתות ובכל זאת מתעקשים לנהוג, הצטיידו במכשיר הזה ותוכלו לדעת מתי הגיע הזמן להפסיק לשתות ואם אתם כשירים לאחוז בהגה לאחר הבילוי בבר. המכשיר הזה מתפקד כמו הינשוף המשטרתי, נושפים לתוכו ומקבלים את הנתון לגבי כמות האלכוהול בדם. אבל אל תשכחו, אם שותים לא נוהגים.

15 גאדג'טים לרכב (וידאו WMV: mako)
הקדימו ינשוף לשוטר|וידאו WMV: mako

Solar Auto Battery Charger – מטען סולארי למצבר: מכירים את זה שנוסעים לחו"ל לתקופה ומטרידים איזה שכן או קרוב כדי שיתניע את הרכב אחת ל.. כדי לשמור על חיי המצבר? אז העניקו פטור למקורב האומלל. דוד שמש אחרי הכל הוא פיתוח ישראלי, אז למה לא לנצל את השמש הישראלית גם לצורך הזה? חברו את הלוח הסולארי הזה למצת הרכב וקבלו הטענה קבועה למצבר היישר מהשמש.

15 גאדג'טים לרכב (וידאו WMV: mako)
לא צריך טובות מהשכן|וידאו WMV: mako

15 גאדג'טים לרכב (וידאו WMV: mako)
קריר וטעים|וידאו WMV: mako
מקרר לרכב: אם יצאתם לטיול והפעם עם הרכב, מקרר יכול להיות שדרוג משמעותי לנסיעה, במיוחד כשמדובר בטיול שטח ארוך עם ה-4X4 שלכם. עצרו להפסקה קלה ושלפו מהמקרר בבגז' פחית משקה צוננת ואז תעריכו את המתנה הקטנה והמקררת שקניתם לעצמכם.

 

GoPro HD Motorsports HERO Camera - מצלמת אקשן לנהיגה: אם אתם אוהבים לנהוג וגם רוצים לתעד את זה, אז למה לא לעשות את זה כמו בסרטים. המצלמה הזו תצלם את הנהיגה שלכם בזווית אקסטרימית במיוחד ובאיכות full HD ככה שתחושו כמו נהגים בסרט "מהיר ועצבני" 1 או 2 או 8, לבחירתכם. האביזרים שמגיעים עם המצלמה מאפשרים לצרף אותה לכל פעילות אקסטרימית אחרת כמו רכיבה על אופנוע, צניחה, ספורט ימי ומה שעוד עולה לכם בראש.

מצלמה לתיעוד הנסיעה: אם המצלמה הקודמת היא בשביל הכיף ומצלמת את מה שקורה מחוץ לרכב, המצלמה הזו תתעד את כל מה שקורה בפנים הרכב. למעשה מדובר ב"קופסה שחורה" שתתעד כל דבר ברכב בזווית צילום רחבה של 120 מעלות. אם יתפוס אותך שוטר ויטען שלא עצרת בעצור, הפעם תוכל להוכיח שאתה הצודק!

GPS Homing Device – מחזיק מפתחות GPS: עם הגאדג'ט הזה לא תאבדו יותר את הרכב שלכם. הגאונות במכשיר הזה היא הפשטות וקלות השימוש. רק שני כפתורים: לחיצה על אחד ברגע שחניתם לצורך סימון מיקומו באמצעות חיישן ה-GPS. ברגע שתרצו לחזור לרכב, לחצו על הכפתור השני ומחזיק המפתחות יכוון אתכם בחזרה לרכב.

15 גאדג'טים לרכב (וידאו WMV: mako)
אחי, איפה האוטו שלי?|וידאו WMV: mako

Driving Activity Reporter – תיעוד הנהיגה בזיכרון פלאש:

15 גאדג'טים לרכב (וידאו WMV: mako)
מעכשיו תדעו מה הבן עשה עם הרכב הפרטי שלכם|וידאו WMV: mako
הגאדג'ט הבא ישמש לצרכי ריגול לחוקרים פרטיים או להורים דאגניים שרוצים לדעת מה מעולל העולל עם הרכב הפרטי. הדיסק און קי הזה מכיל שבב GPS ורק צריך להצמיד אותו לרכב במקום מוסתר באמצעות המגנט. כשתחברו את הזיכרון לשקע ה-USB במחשב תקבלו תיעוד מפורט של עד 3 שבועות אחורה עם פירוט מלא לגבי כל המקומות, המסלולים והמהירויות שהרכב נסע.

>> הגאדג'טים ההזויים ביותר  שיצרני הרכב התקינו במכוניותיהם