בחורה מחכה לדלק (צילום: vgajic, Istock)
הגיע הזמן להתקדם, או מה?|צילום: vgajic, Istock

עם כל הכבוד למכונת הכביסה, מדיח הכלים, מערכת הסטריאו, הטלוויזיה או אפילו נגן הדי.וי.די, הקשר שאנו מפתחים עם המכונית שלנו הוא בדרך כלל הרבה יותר משמעותי ומלא ברגשות, עליות ומורדות ובעצם מה לא, ממש כמו בזוגיות בין אנשים.

אחד הדברים החשובים, כך יגיד לך כל מומחה זוגיות, זה להיות מספק ערני וכן עם עצמך כדי לדעת אם זה לכל החיים או שלא משנה כמה תתאמץ, זה כבר לא יהיה כמו פעם, זה נגמר, אין מנוס וצריך לחתוך.כך גם עם בקשר עם המכוניות שלך - העיתוי הוא דבר חשוב מאוד ולפעמים טעויות בסוף הדרך יכולות להשאיר טעם רע על שנים של מערכת יחסים אוהבת ומוצלחת.
כשירות מיוחד, mako רכב מביא לכם מדריך, כדי שתוכלו לזהות מתי הגיע הזמן להתחיל לחפש באתרים ברשת את הבאה, איתה תמשיכו הלאה.

אתה לא מפסיק להשקיע בה - אחרי שכבר השקעת בה אין סוף של סידורים, ביקורים במרכז הבריאות וכל מיני שיפוצים אתה בטוח שבעצם ישרתם קו ועכשיו, אחרי שלא חסכת בכלום, אתה מדמיין את החיים הארוכים והמופלאים שמעתה צפויים לכם יחד. מצטערים חביבי, אתה יכול לנצל את הזמן השאול וליהנות מימי החסד עד לגיהוק הבא, החריקה שמתגברת והחום שלא מפסיק לעלות. שנאמר לך את זה בדרך קצת לא פוליטיקלי קורקט? גרוטאה נשארת גרוטאה. תמיד כשתחשוב שזהו, כבר אין מה שלא השקעת בו בטיפול פירסט קלאס, מערכת נוספת מבין אין סוף הקיימות בה תזכיר לך שהגיל, מה לעשות, גובה את המחיר שלו ובמזומן.
מוסך (צילום: נעם וינד)
זה לא נגמר במנוע וגיר. יש גם רדיאטור, אלטרנטור, מסבים ועוד אינסוף חלקים שעלולים להתקלקל|צילום: נעם וינד
 

היא כבר לא נראית כמו פעם – אתה בחור ריאלי, אתה יודע שכמו שאתה מתרשל גם היא לא חייבת לדפוק הופעה כל יום וזה בסדר, אתה מקבל את זה. הבעיה היא שבזמן האחרון, גם כשהיא משתדלת זה כבר לא משהו. החיטובים כבר התקלקלו וגם המחלצות מצביעות על עייפות החומר. כמרגישים צורך להצניע אותה או להתנצל כשמגיעים איתה, כנראה שאתה כבר יודע מה יהיה הצעד הבא.

מכונית גרוטאה (צילום: Eric Hood, Istock)
פוליש כבר לא יעזור פה. מדובר בגרוטאה|צילום: Eric Hood, Istock

תמיד ידעת שזה רק משהו לבינתיים - אתה מקווה שגם היא הבינה שזה משהו זמני, כזה לבינתיים עד שתגמור את הלימודים, תתיישב, תתברגן, תתמסד, או עד שתהיה מספיק מסודר כדי להסתובב עם בת לוויה שיותר מתאימה לרמתך. זה מאותם הקשרים שבנויים על כוח האינרציה, קלות התחזוק וחוסר הרצון להתאמץ למצוא תחליף ראוי יותר שבשבילו תצטרך להפסיק להשאיר את הג'אנק שלך בכל מקום ולשמור על רמת היגיינה יותר גבוהה.

אין תמונה
ללא מחויבות

מראש לשני הצדדים היה ברור זה לא משהו קבוע - סוג של מערכות יחסים שהפכו לפופולאריות מאוד בעשור האחרון. חוזה ברור לתקופה מוגבלת, היא מקבלת חלק מכובד מהשכר שלך ויודעת שבתמורה אתה תרצה לעשות את זה איתה המון, בלי יותר מדי עדינות, בחיק הטבע, בצפון, בדרום. כן, היא מראש ידעה למה היא נכנסת אבל אתה לא חייב להתייחס אליה כמו שרמוטה. אפילו בממסד הבינו כבר שזה לא בסדר, שוקלים להבריח את השורדות מחוץ לגבולות המדינה ולקבוע רף מחיר חדש שלא כל ארחי פרחי יבחר בבית לוויה שכזאת ויוותר על מערכת יחסים עם מחויבות.

התאהבת באחרת - בסך הכל כביכול בסדר אצלכם, אתם מנהלים אורח חיים רגיל, אתם נוסעים לאותם מקומות, אתה קונה לה מה שהיא מבקשת ולמראית עין הכל מתנהל כתמול שלשום אבל בפנים אתה קרוע - התאהבת באחרת עד מעל לראש: כל בוקר אתה מתרגש לקראת הרגע החטוף בחניה של העבודה שתוכל לראות את החיטובים והלוק הכל כך מצוחצח שלה. להסתכל זה בסדר, כמובן, זאת לא בגידה אבל חבר, אתה בצרה. נכון, אתה יכול לעבוד על עצמך לחשוב על אלף סיבות הגיוניות להישאר אבל ביננו בפנים אתה יודע את התשובה.

בחורה על אוטו (צילום: istockphoto)
התאהבת באחרת? זה הזמן לחתוך|צילום: istockphoto

בגדת בה - אמנם שיננו את זה כבר איזה אלף פעמים, מה שהיה בחופשה בחו"ל נשאר בחופשה בחו"ל. אבל זה קל בתאוריה. במציאות, איך חוזרים לאפרוריות המשמימה אחרי שבוע סוער שכזה? היא הייתה צעירונת, קטנטונת כזאת, נקייה, אבל כבר לא בתולה, מתמסרת בקלות, מוכנה לפלירט קצר. איזה כיף שתמיד אפשר לחזור לדודה המשפחתית האפרורית עם הכיסאות של הילדים והעטיפות של הבמבה מאחור.

פרארי F430 (צילום: אודליה כהן)
אחרי מפגש שכזה איך תחזור לאחת שלך?|צילום: אודליה כהן

ואם שכחתם לרגע, גולשים נכבדים, כל האמור נכתב על מכוניות ומתי הגיע הזמן להחליף אותן.

>> המכוניות הכי טובות למפגשים מהסוג הלוהט
>> מכונית לנשים ומכונית לגברים - יש דבר כזה?