אין תמונה
לשלב בין האהבות
ט"ו באב זה בהחלט יופי של חג אבל רבים יסכימו שזה ממש בלתי אפשרי למצוא בכל פעם מחווה רומנטית מבלי להרגיש סופר נדושים - לילה בצימר? מסאז' זוגי? תחתוני תחרה סקסיים? ארוחה במסעדה? לא היינו כבר בסרט הזה?

אז מה עושים? מה מביאים כשרוצים להיות קצת יותר מקוריים?
טוב, אולי אין לנו תשובות בשביל כולכם, אבל אם האהבה שלכם (לרוב ממין זכר) סובלת מהפרעה מוטורית מתקדמת מה דעתכם, במקום להלחם בה על מידת תשומת הלב, ללכת על מנאז'-א-טרואה ולהעניק מתנה בניחוח מוטורי שתעלה הרבה חיוך על פרצופיהם של חולי וחולות ההגה?

דגם של מכונית
כן, האהבה שלכם היא כבר די בוגרת (לפחות בשנים) והגיל המקסימלי שנראה לכן כמתאים למשחקים במכוניות צעצוע נמצא בטווח החד ספרתי. אבל אם תעזבו רגע בצד את דגמי ההוט ווילס והמצ'בוקס הקטנים תופתעו לגלות שבחנויות התחביבים ניתן למצוא דגמי מכוניות מרשימים של כמעט כל דגם, מחיפושית ועד פרארי, בקנה מידה של 1:24 או 1:18. אותם דגמים מציגים רמת הקפדה מרשימה במיוחד על הפרטים ומראה שמאפשר להם בכיף להשתלב בסלון מעוצב או על השולחן במשרד.

סוסיתא (צילום: האתר הרשמי)
דגם מדויק בגודל 1:18 של מכונית - יש גם סוסיתא|צילום: האתר הרשמי

נעלי נהיגה
מתנה מצוינת ושימושית שמצד אחד תקלע בול לחולי הנהיגה שירגישו כמו שומאכר ויהנו מסוליה מיוחדת המשפרת את האחיזה בדוושות ומצד שני תעזור לכן לגרום לו להפסיק לנעול את הסנדלים התנכיים המזעזעים שלו. נעלי נהיגה קיימות בשלל גרסאות, מנעליים גבוהות ועד למוקסינים מסוגננים.

 

אין תמונה
יזרוק את הסנדלים התנכיים המזעזעים שלו?

אם שותים, לא נוהגים
למרות שלכולם ברור שבחיים האמיתיים אלכוהול ונהיגה לא הולכים ביחד, בהחלט ניתן לשלב ביניהם במתנה מדליקה ומרשימה במיוחד בדמותו של פלאסק מעוצב עם סמל מותג הרכב האהוב או כזה מסוגנן אף יותר המעוצב בצורת רדיאטור של דגמי מכוניות קלאסיים משנות ה-30 של המאה ה-20.

 

אין תמונה

מקרר לרכב

15 גאדג'טים לרכב (וידאו WMV: mako)
קריר וטעים|וידאו WMV: mako
אם האהבה שלכם מרבה לנוע בכבישים אין ספק שבחום המהביל של הקיץ מקרר קטן יכול להיות שדרוג משמעותי לחווית הנסיעה, שדרוג אשר יגרום בכל פעם שתשלף פחית משקה צוננת להזכר בכם.

מצלמת דשבורד
ברוסיה ובסין מדובר בלהיט שמותקן בכמעט כל רכב ומספק לאתרי הצפייה ברשת אין סוף סרטונים מצחיקים, הזויים ולעיתים מפחידים. המצלמה הזו תתעד על גבי זיכרון פלאש את כל מה שרואים מבעד לשמשה הקדמית- בדרך כלל זה די משמים, אך עם זאת לעיתים לא מעט דברים מעניינים בנתפסים בעדשת המצלמה.

בנוסף המצלמה משמשת כסוג של "קופסה שחורה" המתעדת כל דבר. זה שלפניכם חתך אתכם וגרם לכם להתנגש בו? שוטר עצר אתכם בטענה שביצעתם עבירה שלא היתה? עכשיו תהיה לאהובכם ראייה ברורה לצדקתו.

רגע קטן, כפי שתועד על ידי מצלמת דשבורד  

פרארי
לא, אנחנו לא מתכוונים שתקנו לאהוב מכונית פרארי אמיתית (אם כי אנו בטוחים שהם לא יתנגדו...) אלא לשלל ממורביליה מרשימה עם לוגו הסוס הצוהל הנחשק. המגוון בהחלט רחב ומתחיל בספרים, ממשיך בחולצות, שעונים, דגמים וגם דברים יותר ייחודים כמו מכונת אספרסו א מחשב נייד ממותגים. אבל אם האהבה שלכם היא חולת הגה של ממש הרשו לנו להמליץ לכם פסל מגל ארכובה או אגזוז של הלקוחים ממכוניות פרארי אמיתיות.

 

פרארי - גל ארכובה (צילום: אוטו)
פסל סביבתי למרכז הסלון מגל ארכובה |צילום: אוטו

הכשרה מקצועית
אחת החוויות הכי מסעירות שאפשר להעניק למי שחי ונושם מכוניות היא השתלמות בנהיגה על מסלול מרוצים. אם בכיסכם מצויה הפרוטה ואתם מתכוונים להשקיע כמה אלפי דולרים במתנה לחג האהבה, אולי זאת המתנה בשבילכם.

הקורסים מתקיימים במקומות רבים ברחבי העולם אבל מי שחושש מהדרכה בשפה זרה נציין שמתקיימים גם מספר קורסים עם הדרכה בעברית.

בנוסף בארץ יש כמה מדריכי נהיגה מקצועיים שמעבירים השתלמויות נהיגה והדרכות לנהיגה מתקדמת מבלי שיהיה צורך להחתים את הדרכון.

 

קורס דריפטינג (צילום: נעם וינד)
הכשרה מקצועית זה חשוב |צילום: נעם וינד

מוזיקה מאגזוז של פורמולה 1
מתנה מושלמת לחובבי רכב מושבעים שאוהבים מוסיקה ומעריכים מערכות סאונד. מדובר בתחנת עגינה למכשירי סמארטפון ונגני מוזיקה הבנויה על בסיס סעפת פליטה של מכוניות פורמולה 1.

אותם צינורות שבמנוע הופכים את ההליך הטכני של ניתוב פליטת הגזים לסאונד משכר שמרגש כל חובב רכב משמשים כעת כתיבת תהודה למערכת הרמקולים של תחנת העגינה של חברת IXOOST האיטלקית.

 

תחנת עגינה לאייפון מצינור מפלט של פרארי (צילום: אוטו)
אנחנו מקווים שזה נשמע טוב כמו שזה נראה |צילום: אוטו

לצחצח את האהבה
אנחנו די משוכנעים שבמידה והאהבה שלך הייתה מביאה לך סט לניקוי אסלות וקרצוף רצפות די היית נעלבת, אבל החיבור של אנשים  ובמיוחד גברים עם המכונית שלהם הוא שונה וסט לניקוי והברקת הרכב הוא מתנה פונקציונלית שבהחלט רבים ידעו להעריך ולעשות בה שימוש אוהב.

 

מנקים את המכונית (צילום: נעם וינד)
חומרים לטיפוח האהבה - תמיד שימושי |צילום: נעם וינד

נערת מסלול בחדר השינה
מה דעתכם להביא את מסלול המרוצים לחדר השינה? נראה שהדבר היחידי שיכול להסיר את עיניהם של הגברים ממכוניות מהירות הן נערות פיטס בלבוש מינימלי. וכך, בפעם הבאה שבן זוג יעשה מרתון "טופ גיר" עד כלות הנשימה או יצפה במרוץ משמים בכבלים בפול ווליום כל מה שתצטרכי לעשות הוא ללבוש את הסט בצבעי דגל השחמט שלא משאיר הרבה מקום לדמיון והשאר, אנחנו יכולים להבטיח לכן, כבר יקרה בעצמו.

 

אין תמונה

 

>>מדריך: כל המכוניות החדשות שאפשר לקנות בלא יותר מ-80 אלף שקלים