תמרור עצור
עצר בעצור או לא?
דניס, תושב בת ים בן 37, הוא הסיוט של שוטרי התנועה באזור תל אביב. בתוך מכוניתו מותקנת מצלמת וידאו בחלק הקדמי המתעדת את כל מסלול נסיעתו והוא לא מתבייש לעשות בצילומים שימוש.

בשנתיים האחרונות, כך טוען דניס, הוא נעצר פעמיים על ידי שוטרי משטרת התנועה בנימוק שלא ציית לתמרור עצור. השוטרים רשמו לו דו"חות תנועה וזקפו לחובתו בכל פעם ארבע נקודות.

אלא שדניס הוא לא אזרח פראייר. כשהשוטרים התעלמו ממנו ומהעובדה שטען שלא עבר כל עבירה, ולא התייחסו ברצינות לסרטונים המתעדים את העצירה המוחלטת הוא החליט להעלות אותם ל"יוטיוב" ולגרום למבוכה לשוטרי התנועה.

במשטרת מחוז תל אביב החליטו לבטל את הדו"חות והקנסות שהוא קיבל והצהירו שהם למדו את הלקח אבל מתברר שדיבורים לחוד ומעשים לחוד.

אתמול בבוקר דניס נסע שוב באחד מרחובות בת ים, עצר בתמרור עצור, אבל שוטר תנועה שהיה במרחק של כמה עשרות מטרים וארב לו בפינה ביקש ממנו לעצור בשולי הכביש ורשם לו  דו"ח תנועה על אי ציות לתמרור עצור. דניס החליט שלא להתווכח עם השוטר אבל החליט להעלות שוב סרטון, המדבר בעד עצמו.

הסרטון שהועלה אתמול:

"בסרטון רואים בבירור שעצרתי בעצור, עצירה מלאה. רואים שהשוטר נמצא במרחק רב מאוד מהאירוע יושב באיזו פינה, הוא בכלל לא יכול היה לראות את כל הנסיעה שלי. הוא התעקש שלא עצרתי ורשם לי דו"ח של 250 שקלים וארבע נקודות", טוען דניס שפנה ל-mako באמצעות אפליקציית skooper. "הסברתי לשוטר שהוא טועה אבל הוא התעקש שלא עצרתי", הוא מלין, "מזל שיש לי מצלמה שתיעדה את הנסיעה שלי. זה מוכיח שוב שהשוטרים ממהרים לרשום דו"חות לנהגים סתם בלי סיבה", טוען דניס.

דניס לא מתכוון לשלם את הדו"ח ומתכוון להישפט ולהגיע לבית המשפט כדי שהשופט יצפה בסרטון ויתרשם שהוא אכן ציית לתמרור עצור ועצר.

ממשטרת מחוז תל אביב טרם התקבלה תגובה.