אין תמונה
קן בלוק, נשים מחנות מכוניות ואופנוענית בחוטיני - הלהיטים של הרשת

היום, כשהאינטרנט הוא חלק כל כך מרכזי מחיינו קצת קשה להאמין שלפני כעשור רק כעשרים אחוזים מבתי האב בישראל היו מחוברים לאינטרנט ושחלפו לא יותר מ-6 שנים מאז שנוסד אתר הסרטונים יו-טיוב.
הרשת עשתה לנו לא מעט דברים טובים, קירבה אותנו לשאר העולם ופתחה בפנינו צוהר למידע בלתי נגמר.
מצד שני, הרשת גם מקדשת רדידות, סיפוקים מהירים ומסרים פשטניים.

תפוצה ויראלית של תמונות ובמיוחד סרטונים בשילוב תגובות עמוקות כמו "חחחחחחחחחחח" או "גדול!!!" הפכו לדרך תקשורת חוצה גבולות ומגזרים ולצד סרטונים מופקים לעילא אתרי הסרטונים  התמלאו בסרטוני חובבים שלא פעם הפכו ללהיטי רשת בסדרי גודל בלתי נתפסים.

מכוניות, אופנועים, מרוצים ופעלולי נהיגה זכו תמיד לחיבת הגולשים ולצד כוכבי רשת מתגלגלים כמו קן בלוק וטראוויס פסטרנה גם בתחום הרכב יש לא מעט נהגים, רוכבים, מכונאים ומשפצי מכוניות אלמוניים למדי שזכו תהילה מסביב לגלובוס, ממש כמו הילד צ'רלי שנושך לאחיו את האצבע.

קבלו 15 סרטוני מכוניות שזכו ליותר מ-10 מיליון צפיות ביו-טיוב.

15. לא באמת חשבתם שנוכל לעשות רשימה שכזאת בלי איזה סרטון עם ילדים קטנים, נכון? בסרטון רואים ילד חמוד בתוך מכונית חשמלית לילדים בצבע אדום ובעיצוב של לייטנינג מקווין (ספידי מקווין בגרסה העברית), כוכב הסרט "מכוניות". למרות שהסרטון לא כולל שום דיאלוג מצחיק בין הילד לאביו או ביצועי נהיגה מיוחדים הוא זכה ליותר מ-10 מיליון צפיות. כנראה יש למשפחה הזאת הרבה חברים וקרובי משפחה.

14. בחור שהתקין מערכת שמע של 20 אלף וואט ברכב וגאה בכל רגע במיוחד, כשהיצירה מרעידה את החלונות במכונית ובמבנים סמוכים.

13. האמריקאים מאוד אוהבים מפגני נהיגה ותחרויות בהן טנדרים עם גלגלי ענק רומסים מכוניות ישנות וקופצים באוויר ואם אפשר שעל הדרך גם יתרסקו בעצמם לפעמים מה טוב. קבלו מקבץ התרסקויות קצבי של "מונסטר טראקס", זה הולך מצוין עם פחית של בירה באדוואייזר ביד.

12. צמד אופנוענים מגרמניה חמושים במצלמות קטנות שהותקנו מראש על האופנועים יצא לרכיבה פרועה בכביש כפרי. בתחילת הסרטון אפשר להתרשם מהמהירות העצומה בה נמרח הנוף, שלל עקיפות מעוררות אימה ואפילו הרמת גלגל קדמי, ווילי בלשון האופנוענים, במהירות של מעל ל-150 קמ"ש אלא כשברגע שהאופנוען מוריד את הגלגל הוא מגלה שממש לפני וברוב חוצפתה נעה מכונית במהירות קצת יותר שפויה. למרות ניסיונות הבלימה הקשים, אופנועו של הרוכב פוגע בעוצמה ברכב ונהרס לחלוטין.  תודות לחליפת מיגון יקרה והרבה מזל הרוכב יצא מהתאונה כמעט ללא פגע.

11. יש אנשים שממש מתקשים להסתפק במכונית סטנדרטית כמו שהיא מגיעה מהמפעל. ישנן כאלה שמשדרגים את המראה החיצוני בטוב או בדרך כלל בחוסר טוב טעם ואילו אחרים מתמקדים בשיפורים מתחת השטח.
המכונית הקומפקטית של הונדה, הסיוויק, היא אחת המכוניות עם קהל המשפרים הגדול ביותר ברחבי העולם והחיפוש המופרך Honda Civic 1000 hp  מניב לא מעט תוצאות המציגות מכוניות עם מנועים שלגמרי איבדו את השפיות. אבל הכוכבת האמיתית של הז'אנר, עם מעל ל-12 מיליון צפיות ביו טיוב היא, משום מה, דווקא סיוויק כחולה עם מנוע המסתפק ב"רק" 500 כ"ס.

10. מעולם לא ממש הבנו מה מלהיב במיוחד כל כך הרבה אנשים במרוצים שדבר היחידי שקורה בהם הוא האצה מטורפת למרחק 400 מטרים בקו ישר. אבל לבד מפעילות מוטורית ענפה בתחום גם  הרשת עמוסה בשלל סרטונים קצרצרים של מאוצי דראג. בסרטון הזה ניתן לראות מפלצת דראג שנבנתה על מרכב של מכונית אמריקאית קטנה ודי גרועה משנות השבעים.
כנראה שגם בגרסת המרוצים הסופר חזקה התכנון של המכונית לא בשיאו וכשהנהג לוחץ על דוושת התאוצה חלקה הקדמי של המכונית נוסק אל על.

9. כמעט 15 מיליון אנשים התעניינו באופנוע ההזוי הזה שבמקום לעשות שימוש במנוע של אופנוע עושה שימוש ב-24 מנועים של מסורי שרשרת.

8. אם האקשן לא היה מספיק קיצוני בשבילכם עד עכשיו הסרטון הזה יסדר אתכם. 16 מיליון אנשים כבר צפו בו ולמדו שיעור מאלף על משאיות להובלת עצים בקנדה. מדהים!

7. תוכנית הרכב הבריטית "הילוך חמישי" החליטה להעמיד במבחן את  הסמארט הקטנטנה במפגש חסר רחמים עם קיר בטון במהירות של 112 קמ"ש. התוצאות המרשימות ועוד מכונית שנכנסת בכל הכוח בקיר הבטון כבונוס בסרטון המושקע לפניכם.

6. תודו שהדבר שהכי מעניין אתכם לראות הוא כיצד פועלת גרסה מיניאטורית של מנוע וי 12 מקורר אוויר. מה, לא?  משונה, כי הסרטון הזה, שנראה שצולם במצלמת פלאפון לא איכותית במיוחד, זכה ללא פחות מ-17 מיליון צפיות.



5. כמה בחורים אמריקאים, כנראה בהשראת עולם הרודיאו, פיתחו יכולת שליטה שמעל ללא יאמן באופנוע שלהם. לראות ולשפשף שוב ושוב את העיניים וכמובן לא לנסות את זה בבית.



4. שלל תמרונים של נשים שונות בניסיון להכנס או לצאת ממקומות חניה הביאו ללא פחות מ-18.5 מיליון צפיות שלא מעניקות למין הנשי הרבה נקודות זכות בויכוח הישן מי נוהג טוב יותר - גברים או נשים.



3. טוב, לכולכם בוודאי היה ברור שמתישהו תפגשו ברשימה הזאת את נהג המרוצים קן בלוק שבזכות הסרטונים שלו ביו-טיוב הפך לכוכב בינלאומי. לבלוק יש ברשת שלל סרטונים אך האהובים ביותר הם סרטוני הדריפטינג המדהימים שלו מסדרת ג'ימקאנה. חמישה סרטונים של בלוק מדורגים בין חמישים סרטוני המכוניות הנצפים ביותר ברשת עם מעל ל-100 מיליון צפיות לכולם יחד ושלושה מהם נמצאים בעשירייה הפותחת כשג'ימקאנה 3 שעלה לרשת רק לפני שמונה חודשים כבר הגיע אל מעל ל-33 מיליון צפיות.
לנו, משום מה, יש חיבה מיוחדת לג'ימקאנה 2.

2. אמנם בלוק הוא ללא ספק כוכב המכוניות הגדול של הרשת אך הסרטון הזה זכה לפופולריות גדולה יותר מכל סרטוניו המושקעים.
מדובר בסרטון די חובבני המתעד ב.מ.וו M3 שעושה קצת דריפטינג (בכישרון ממש לא יוצא דופן) על מסלול ולאחר מכן מתייצבת ל"רייס" מול המכונית החזקה והמהירה בעולם – בוגאטי ויירון.
ממש קשה להבין כיצד הסרטון הזה זכה לכזו פופולריות עצומה אבל עם מעל ל-42 מיליון צפיות קצת קשה להתווכח.  

1. 18 שניות, זה אורכו של הסרטון המוטורי הנצפה ביותר ברשת. הסרטון כולל שוט מרשים של רוכב אופנוע המבצע 2 סיבובי 360 מעלות באוויר עם אופנועו, אבל לנו נראה ש-49 מיליון הצופים התענינו יותר בשוט השני בסרטון בו רואים רוכבת מוטוקרוס לא מוכשרת במיוחד עפה מהאופנוע שלה, מתלכלכת בקצת בוץ ונגלית למצלמה בחוטיני לוהט. לזה קוראים סוגה עילית.

>> עשרה סרטי מכוניות בלתי נשכחים