יחידה היברידית הונדה
יחידה היברידית של הונדה - למי שאוהב לחבק עצים

בשורה לחובבי הסביבה! מהיום אתם יכולים להצטייד בתו תקן של מחבק עצים מקצועי כולל ניילונים על המושבים במחיר של פחות מ120 אלף שקלים.

הקטנה של הונדה, הג'אז, עברה מתיחת פנים קטנטנה שבמסגרתה נוספה להיצע הדגמים גם גרסה היברידית במחיר אטרקטיבי שאמור לקרוץ ללא מעט אנשים.
הג'אז ההיברידית מצוידת במערכת ההנעה שנמצאת באחותה ההיברידית הגדולה האינסייט המשלבת מנוע בנזין בנפח בנפח 1.3 ל' אליו משודכת יחידת עזר חשמלית. המנועים מפיקים יחדיו 98 כ"ס ו-17 קג"מ והכוח של שני המנועים עובר לגלגלים דרך תיבת הילוכים רציפה. למרות היחידה החשמלית הצנועה נתוני פליטת מזהמים של 104 גק"מ וצריכת הדלק הרשמית העומדת על 22.7 ק"מ לליטר הם נתונים בהחלט מרשימים.

המכונית תוצע במחיר של 117 אלף שקלים ותהיה לא רק המכונית ההיברידית הזולה בישראל אלא גם זולה ב- 4,000 שקלים מהגרסה של הג'אז ששווקה בארץ עד כה ולא זכתה להצלחה בשל תג המחיר הגבוה.

לראשונה מזה זמן - הונדה בפחות ממאה אלף שקל

בנוסף, לאור הרנסנס המחודש לו זוכות מכוניות עם תיבות הילוכים ידניות בארץ החליטו אנשי מאיר, היבואנית, להתחיל לשווק גם גרסת כניסה חדשה של הג'אז הרגילה.
מדובר בגרסה שתצויד במנוע בנפח 1.2 ליטר המפיק 90 כ"ס ומשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית.
גרסה זו תהיה ההונדה הראשונה מזה זמן רב שתוצע עם תג מחיר בן חמש ספרות במחיר של 99 אלף שקלים.

כמו כן, מגוון הדגמים יכלול גם את הגרסה ששווקה עד כה שמצוידת במנוע 1.4 ליטר המפיק 100 כ"ס במחיר של 121 אלף שקלים.

אחרי שנים של נוכחות דלה בטבלאות המכירות, בעיקר בשל תג המחיר הגבוה, מאמינים במאיר, יבואנית הונדה בישראל, שהמכונית המשלבת בין מראה נאה ומרחב פנימי נדיב יחסית לסגמנט תוכל להיות הבחירה של מי ששמירה על הסביבה וחסכון בדלק חשובים לו.

אין תמונה
בדומה לפריצה לאייפון, ביצוע רוט מבטל את אחריות היצרן למכשיר

>> בקצה השני של סקלת המחירים - לשמור על הסביבה עם הרבה סטייל: לקסוס RX450 היברידי במבחן