אחרי שחזר לארץ לאחר חודש של הישרדות, עם ידיעה שמחכה לו מקום בגמר עם סיכוי לתוספת של מיליון שקלים לחשבון העו"ש, נתן בשבקין החליט לפרגן לעצמו בכלי תחבורה חדש.
בתור תושב חדש של העיר הגדולה הוא מיהר להבין שהאמר צהוב כמו של מתחרהו שפקס מושך, אולי, המון תשומת לב אבל מצד שני הוא לא בדיוק הכלי הכי נוח לתנועה ולחניה ברחובות הכרך.
כיאה לשורד הוא בדק את תנאי השטח והחליט על הכלי המתאים - דו גלגלי.
כיוון שבשבקין לא היה חייב להיות אסטרטג כמו דן מנו כדי להבין שבגמר הזה הוא יהיה, אם שום דבר לא ישתבש, השורד האחרון, הוא החליט ללכת על אחד הקטנועים היקרים שבנמצא שמחירו כמעט 70 אלף שקלים לפני הנחת סלב, לא מעט בכלל בשביל קטנוע.
הבחירה של בשבקין - ימאהה טי-מקס 500 הוא ללא כל ספק הקטנוע הכי משמעותי שנוצר בשנים האחרונות. בימאהה זיהו את הפופולאריות הגואה לנישה חדשה של קטנועים יוקרתיים ולא צנועי נפח והחליטו שבמקום לנסות להשתיל מנוע גדול על מרכב של קטנוע הסובל מיכולות דינאמיות מוגבלות מאוד כדאי לקחת שלדה של אופנוע אמיתי ועליה להרכיב פלסטיקה ותנוחת ישיבה של קטנוע. התוצאה הממה את העולם, הטי-מקס המציא מחדש את מגבלות הקטנוע ויכולותיו לתקוף פניות במהירויות גבוהות הפתיעו לא פעם אפילו רוכבי אופנועים כבדים מנוסים.
הטי-מקס נמצא בקטגוריה משל עצמו ולמעט קטנוע מוטרף של ג'ילרה (GP 800) שהוצג לפני זמן מה, אין לו מתחרים של ממש.
עם מנוע המפיק 44 כ"ס, הילוכי וריאטור אוטומטיים ותנוחת ישיבה של קטנוע, הטי–מקס הפך ללהיט עולמי. תוך זמן קצר הוא הפך גם בארצנו לידידם הטוב של רוכבים שצריכים לנוע בכרך במהירות מרבית.
בשל מחירו הגבוה ועלויות אחזקה כמו של אופנוע הוא לא הפך לכלי המוני של שליחים וזכה להצלחה בכמה מגזרים מפתיעים בהם צלמי הפפראצי ועבריינים.
תדמית הישראלי החסון והערכי של בשבקין לא בדיוק מתיישבת אחד לאחד עם המגזרים הללו אך אם חושבים על זה לעומק יש הרבה קווי דמיון בין הקטנוע החסון מלא היכולות לבין השורד האחרון של עונת האולסטארס.
עם חיבור חזק לעברו הצבאי, בשבקין, שנתפס מחנה את קטנועו בצהרי יום רותח של סוף הקיץ, מצא שימוש מעניין לשלל גרביים צבאיים ישנים שעוטפים את שרשרת הקשירה המסיבית של הקטנוע, על מנת שזו לא תשרוט את הכלי היקר בחניה.
>> כוכב על המסלול, דביר בנדק מוכיח שגם במידת אקסטרא לארג' אפשר להיות ספורטאי מצטיין