גם בעבור מלכת המכירות של ישראל, מאזדה, מכירה של 16 מכוניות בתוך כשעה וחצי היא הישג לא מבוטל, אך כשמדובר רק בלקוחות פרטיים במכונית אירופאית ובדגם נישה קטן ולא זול במיוחד אין מנוס מלציין שההימור של יבואנית סיטרואן בארץ הצליח.
במקביל להשקת הC3, סיטרואן השיקה גם ליין דגמים יוקרתי חדש. הליין שמתבסס על הפלטפורמות של המכוניות המוכרות של החברה מציע עיצוב ייחודי, גימור יוקרתי ושלל אפשרויות לבחירה המבדילות כל דגם ממשנהו.
רוכשי הרכב באירופה משוועים בשנים האחרונות למכוניות קטנות וחסכוניות אך יוקרתיות ובולטות. והנישה הזו גועשת (מיני, פיאט 500 ועוד) ולעיתים הביקוש גדול ועולה על קצב הייצור ולכן במקרה של הDS3 היבואן המקומי הצליח לקבל, בשלב זה, רק מלאי מצומצם של 16 מכוניות.אנשי השיווק בלובינסקי התלבטו איך מוכרים מלאי מוגבל של 16 מכוניות שכל אחת מהן שונה מהשנייה ולאחר סיעור מוחות עלה רעיון המכירה הפומבית.
המכוניות, על עיצובן הייחודי, הוצגו באתר האינטרנט של החברה ובשישי האחרון בהאנגר 11 בנמל תל אביב יצאה המכירה הפומבית לדרך.
בניגוד לפופולאריות הגדולה של מכירות פומביות ברחבי העולם, בישראל עושה רושם שדרך מכירה זו עדיין לא צברה לה קהל מכורים גדול. הדבר לא הפריע למאות אנשים להגיע ולהציץ ב-16 המכוניות המבריקות שהועמדו למכירה.
בין הציבור הרחב ניתן היה לזהות גם כמה סלבס שבאו להתרשם ולהציץ מבלי לקבל הנחת סלב. בין היתר היו שם דנה ספקטור שהגיעה בלי בן זוגה העדכני ושלול הרישיון, נועם טור שבחן חיטובים, הצמד הלוהט איילה רשף וטומי אלתגר שרשמו התעניינות בDS3 לוהטת כמעט כמוהם באדום בוהק, אלי אילדיס שנזכר בDS המקורית משנות החמישים וכוכבי הבורר שלומי קוריאט ומשה איבגי שבאו לברר שהכל עובד לפי התוכנית.
אחד מעשירי ישראל נוחי דנקנר, שיכול היה לקנות את כל המלאי בלי להניד עפעף, הגיע עם בנו שהביע עניין באחת המועמדות.
כשהגיע שלב המכירה באולם נותרו 250 נוכחים שחשקו לחזור הביתה עם אחת מ-16 המכוניות. את המכירה ניהל מני פאר שנעזר בשדרית הקווים של גיא פינס, לירון ויצמן .
כאמור, בתוך כשעה וחצי נמכר כל המלאי במחירים שבין 117 ל140 אלף שקל.
בין הרוכשים בעיקר אנשים פרטיים, פרסומאי סיטרואן הדר גולדמן רכש מכונית אחת ונוחי דנקנר, שנאלץ לעזוב לפני תחילת המכירה, התמודד טלפונית על אחת המכוניות אך הפסיד לבסוף לקונה עיקש שעם הנפת הפטיש לקראת הכרזת "נמכר" הקפיץ את המחיר בעוד כאלפיים שקלים והותיר את דנקנר, שרצה לרכוש את המכונית לבנו, ללא מכונית.