בשלב זה עדיין לא ברור אם המהפכה באמת שינתה את רמת האמינות מהקצה אל הקצה, אבל ללא ספק המסר הועבר יפה אל הציבור באמצעות החן הרוזנבלומי, לאון המוסכניק ורפידות הפיש פיש.
הצלחתו של רוזנבלום הביאה את קרסו, יבואנית רנו, לשכור את שירותיו לשנה נוספת וממש כמו שפרזנטור של מותג ביגוד מקבל את כל הקולקציה החדשה כדי שלא יתפס עם בגדים של מותג אחר כך רוזנבלום, שבשנה שעברה הצטייד ברכב הפנאי - שטח הנאה רנו קולאוס, זכה השנה לעדכון מלתחה ולדגם החדש בקולקציה של רנו בארץ: מגאן קופה.
אחרי שהתרגל לישיבה גבוהה ולמרווח גחון שמאפשר טיפוסים על מדרכות יצטרך רוזנבלום להתרגל כעת לצללית הספורטיבית המרשימה ולישיבה הנמוכה במגאן קופה.מדובר במכונית יפהפיה בצורתה המבוססת על הדור השלישי של המגאן ומציגה מראה בולט ואגרסיבי אבל לא מצועצע מדי. אחרי הקולאוס השחורה בחר כעת רוזנבלום בקופה לבנה. המכונית מגיעה כשהיא מצוידת בחלון גג פנורמי, חישוקים קלים, מושבי ספורט ומערכת מולטימדיה משוכללת.
למרות המראה הספורטיבי ותהילת דגם ה-RS בעל הביצועים הקיצוניים, הגרסה שרוזנבלום הצטייד בה אמנם זריזה אבל לא מציגה ביצועים ספורטיביים חורכי אספלט. עם מנוע בנפח 2 ליטרים שמפיק 143 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה המגאן קופה מגיעה למהירות תלת ספרתית בתוך 10.3 שניות ולמהירות מרבית של 195קמ"ש. בעבור מי שאינו פרזנטור של יצרנית רכב התענוג היה עולה כמעט 170 אלף שקלים. סע בזהירות, עידו.