קיה קונספט Track'ster
יש משהו בסול של קיה שגורם לאנשים לא להישאר אדישים כלפיה. העיצוב הקופסתי הפשטני, יחידות התאורה הגדולות ואלמנטים המגיעים מעולם רכבי הפנאי-שטח יוצרים שילוב שאו שאוהבים או ששונאים אותו.

אבל גם אלה שמצמידים לקופסא של קיה כל מיני שמות תואר לא מחמיאים מודים כי מדובר במכונית שימושית ומקורית למדי. בכל מקרה, למרות שמתחת למכסה יש לה 140 סוסים המעניקים לה קצב תנועה מספק אין ספק שלא מדובר במכונית ספורטיבית, ואת זה בדיוק החליטו בקיה לתקן עם הקונספט Track'ster, אותו חושפת בימים אלה החברה בתערוכת הרכב בשיקאגו.
במראה השמנמן של הסול טיפלו בקיה על ידי ביקור במכון הכושר שהביא לויתור על צמד הדלתות האחוריות, הנמכת חלקו האחורי של הגג ופיתוח שרירים באזור בתי הגלגלים שמכילים חישוקי "19 ענקיים עם צמיגים בחתך נמוך נמוך. בין החישורים של החישוקים ניתן להבחין במערכת בלימה אימתנית מתוצרת בראמבו עם קליפרים בעלי 6 בוכנות.

קיה קונספט Track'ster
מי צריך מושב אחורי?

אם לפי הבלמים הגדולים אתם משערים שעדר הסוסים שנרתם לדחוף את הכרכרה הזו קדימה הוא בוודאי גדול יותר אתם לא טועים ואת מנוע ה- 1.6 ל' מחליף ב Track'ster מנוע מוגדש בנפח 2 ליטרים המפיק 250 כ"ס שעוברים דרך גיר ידני קצר מהלך ומערכת הנעה כפולה לארבעת הגלגלים.

מכיוון שבכל זאת מדובר, לפחות בשלב זה, בדגם תצוגה, מעצבי קיה הרשו לעצמם לא להסתפק בוויתור על צמד הדלתות האחוריות אלא גם ויתרו על כל המושב האחורי לטובת מתקן מעוצב לקסדה ולחליפת המרוצים, ארגז כלים, ציוד כיבוי וגלגל חלופי בגודל מלא.
בשלב זה, כאמור, מדובר רק בדגם קונספט אבל הוא בהחלט יכול להפוך ללא בעיה מיוחדת למציאות אם הפידבקים של הקהל יהיה חיוביים וקולניים במידה. אמנם כשמביטים על ה- Track'ster מבחינים שאין לה את החיטובים של מכונית ספורט קלאסית אבל אנחנו תמיד נשמח לראות עוד נשמה ספורטיבית בסביבה.

קיה קונספט Track'ster
הנשמה של קיה הופכת לספורטיבית

>> קרן אור חשמלית מקיה