מכונית הסופר מיני הנמכרת ביותר בישראל ב-2011 מתעדכנת: ה-i20 של יונדאי מבקרת במכון הקוסמטיקה וזוכה לטיפול פרונט מקיף.
קצת יותר משלוש שנים אחרי שהוצגה כנציגה האחרונה לדור הראשון של משפחת דגמי ה-I, ה-i20 מרגישה ונראית מעט מיושנת לנוכח ההתקדמות הגדולה והשינוי העיצובי הבולט של הדור השני של סדרת הדגמים האירופאית של יונדאי.

יונדאי i20 מתיחת פנים
פרונט בהשראת ה-i30 החדשה

בשלב זה ביונדאי החליטו שלא להציג מכונית חדשה לגמרי אלא להתמקד בעיצוב פרונט חדש שיעניק לקטנה חזות אגרסיבית ובולטת יותר בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של יונדאי המכונה פיסול זורם.

העדכונים כוללים שינוי קל בעיצוב הכנפיים ומכסה המנוע כדי שאלה יתאמו לסבכה הקדמית, הפנסים והפגוש הקדמי שעוצבו מחדש בהשראת ה-i30 החדשה.

כעת הפרונט כולל פנסים צרים הנמשכים לאחור, כונס אוויר גדול וצמד פנסי ערפל משולשים גדולים. בנוסף ניתן להבחין בשינוי קל בעיצוב יחידות הפנסים האחוריות שאמנם נשארו באותו הגודל אך כעת מעט בולטות מקו המרכב.

ה-i20 מתוחת הפנים תיחשף באופן רשמי בתערוכת ז'נבה בהמשך השבוע ובשלב זה טרם פורסמו תמונות של תא הנוסעים, אך ההערכה היא שהוא ישמור על צורתו הנוכחית ויכלול רק עדכונים קלים בפריסת המתגים השונים.
מתחת למכסה המנוע יש כמה עדכונים שמטרתם העיקרית היא שיפור נתוני פליטת המזהמים והפחתת צריכת הדלק כמו הוספת גרסת טורבו-דיזל המצוידת במנוע מסדרת "בלו" בנפח 1.1 עם צריכת דלק רשמית של קרוב ל-30 קילומטרים לליטר.

יונדאי i20 מתיחת פנים
מאחור ניתן להבחין בשינוי קל ביחידות התאורה

המנועים הרלוונטיים לישראל לא צפויים לעבור שינויים וגם תיבת ההילוכים האוטומטית תמשיך ככל הנראה להסתפק ב-4 יחסי העברה. 

מכלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, נמסר כי הגרסה מתוחת הפנים תגיע לארץ לקראת שנת הדגם 2013.

 >> מבחן דרכים יונדאי i30  החדשה