למרות השיפור בתדמית של מכוניות במרכב סטיישן עדיין מרבית האנשים רואים בהן מוביל משפחתי יעיל ולא שום דבר מעבר לכך. אמנם, כשבודקים את זה לעומק מסתבר שהיו בעבר מי שחשבו שיעילות משפחתית יכולה להסתדר גם עם ביצועים לוהטים ופה ושם נראו בשולים גרסאות סטיישן עם פלפל דוגמת קדילאקCTS-V wagon, מרצדסE63 AMG אסטייט ואפילו לארץ הגיעו בראשית שנות ה-2,000 יחידות בודדות של סובארו אימפרזה WRX במרכב סטיישן.
לאחרונה פורד שוב החזירה את המתכון המיוחד הזה למרכז הזירה עם הפוקוס ST החדשה המוצעת לצד גרסת ההאצ'בק הרגילה גם בגרסת טורר או במילים אחרות סטיישן.
ה-ST סטיישן הלוהטת של פורד עשתה חשק לצרפתים של רנו ואלו החליטו לרקוח בזמן שיא גרסת סטיישן מפולפלת משלהם שתאפשר לשלב הנאה מנהיגה עם הרבה מקום לעגלה של התינוק ולקניות מהסופר.
אז איך בדיוק עשו את זה? מסתבר שכאשר יש בארסנל הוט האצ' לוהטת כמו המגאן RS, הנחשבת לאחת הקומפקטיות הספורטיביות הטובות בעולם, זה פשוט יחסית והחבר'ה של רנו ספורט בחרו להשתיל במרכב הסטיישן של המגאן כמעט את כל הקומפוננטים של ה-RS החל ממנוע הטורבו בנפח 2 ליטרים (אם כי בלחץ גדישה נמוך יותר המסתפק ב-220 כ"ס), דרך המתלים, מערכת ההיגוי, הבלמים ועד החישוקים השחורים בקוטר 18' והצמיגים הספורטיביים שהגיעו לאחות השמנמונת והמיושבת הישר מהאחות הסקסית והפוחזת.
מעבר לחישוקים והצמיגים הגדולים על מנת לבדל את הסטיישן החמה מהדיזל של השכן הותקנו בסטיישן הלוהטת גם מראות מושחרות פגוש קדמי עם כניסת אוויר מוגדלת ואחורי עם דיפיוזר.
כדי להמשיך את האווירה הספורטיבית גם בתא הנוסעים נוספו מושבים ספורטיביים, ידית הילוכים ודוושות מאלומיניום ופס אדום לאורך הדשבורד.התוצאה הסופית זכתה לשם מגאן 220 GT.
בשלב זה ברנו מכנים את מגאן GT220 כגרסה במהדורה מוגבלת שתוצע רק ב-11 מדינות אירופאיות וביפן.
אולם מקורות בחברה רומזים שבמידה וירשמו ביקושים ערים בהחלט יתכן שבעתיד הלא רחוק נראה גם גרסת RS מלאה עם 265 כ"ס גם במרכב סטיישן.