פורשה (צילום: אוטו)
למרות הדמיון לדור הקודם, מדובר בדור חדש לחלוטין|צילום: אוטו
על אף שקשה להעריך שהצלחתם לזהות הבדלים מהמראה של הפורשה 911 החדשה הנחשפת כאן בתמונות רשמיות לראשונה לבין מראה של ה-911 המוכרת, אתם לא צריכים ללכת לבדיקת עיניים דחופה.
יחד עם זאת, אל תטעו. למרות שממש צריך להתאמץ כדי להבחין בהבדלים החיצוניים הספורים כמו הוספת שורת פנסי לד בפגוש הקדמי, מראות צד בעיצוב חדש ויחידות תאורה אחוריות צרות מבעבר וכן פגוש אחורי אגרסיבי יותר לא מדובר במתיחת פנים קלה אלא בדור חדש לחלוטין שיוצג באופן רשמי בתערוכת פרנקפורט בספטמבר.

למרות הזהות העיצובית ה-911 החדשה גדולה מקודמתה בכמעט כל מימד למעט הגובה שהתקצר בסנטימטר לטובת המראה הספורטיבי.

בסיס הגלגלים, לעומת זאת, התארך בלא פחות מעשרה סנטימטרים מה שאולי יאפשר לראשונה להפוך את צמד המושבים האחוריים שעד כה מקסימום היו מתאימים לצמד חתולים לא שמנים במיוחד לקצת פחות תיאורטיים וכאלה שיצליחו גם להכיל בני אדם (כמובן במימדים קומפקטיים).
בתא הנוסעים בהחלט נראה שינוי משמעותי מול הדגם היוצא עם אווירה יוקרתית יותר, ככל הנראה בהשראת הפנמרה.

פורשה (צילום: אוטו)
תא נוסעים בהשראת הפנמרה|צילום: אוטו

למרות הצמיחה בכל המימדים שימוש נרחב באלומיניום במקום פלדה דווקא מביא לדיאטה של קרוב ל-50 קילו במשקל המכונית. בנוסף, כל מערך המתלים עבר שדרוג משמעותי והמתלה האחורי תוכנן מחדש.

פורשה (צילום: אוטו)
שדרוג משמעותי במערך המתלים|צילום: אוטו
 
גם בתחום יחידות ההנעה יש שינויים. אמנם פורשה שומרת כמובן על מנוע אחורי בתצורת בוקסר ומאפשרת בכל הדגמים בחירה בין גיר ידני עם 7 יחסי העברה לתיבה כפולת מצמדים מסוג PDK אבל מעתה הגרסה הבסיסית תהיה מצוידת במנוע חדש בנפח 3.4 ליטרים שיפיק 350 כ"ס ואילו הקאררה S תהיה מצוידת במנוע 3.8 ליטרים המפיק 400 כ"ס. המפרט של גרסאות הטורבו טרם פורסם אך ככל הנראה פורשה תמשיך לעשות שימוש באותה יחידת כוח שהוצגה לפני כשנתיים בנפח 3.8 ליטרים, אך יש להניח שההספק שעמד עד כה על  500 כ"ס ישודרג.

פורשה (צילום: אוטו)
שינויים גם ביחידות ההנעה|צילום: אוטו

>> לא כולם אוהבים את ה-911 שלהם. צפו: בעלים ממורמר של פורשה חיסל אותה בעזרת כיתת יורים

פורשה (צילום: אוטו)
פורשה 911 מודל 2012|צילום: אוטו