לפני כמה שנים הבינו ב"מיני" שעם כל הכבוד לקופר ולניחוחות הרטרו האופנתיים שלה, על מנת להצדיק את קיום המותג בגלגול המודרני שלו יש צורך דחוף להרחיב את היצע הדגמים.

בהתאם לכך, כיום משפחת המיני כוללת כבר לא פחות מ-7 דגמים שונים - ממיני רודסטר דו מושבית פתוחה ועד למיני קאנטרימן מוגבהת בניחוח שטח, הזוכים להצלחה לא מבוטלת, והיד עוד נטויה.

עוד ב-mako רכב 
צפו: 28 נשים בתוך מכונית מיני אחת
הקלאבמן החדשה של מיני נחשפת

אחת הגרסאות הפחות מבוקשת בליין היא הפייסמן, גרסת קופה לקאנטרימן שהושקה בסוף 2012. כעת, כדי לעורר מעט עניין סביב הדגם, מיני חושפת תמונות של פרויקט מעניין של מתמחים בחברה שהפכו את הפייסמן לטנדר מרהיב ורב יכולת.

מיני טנדר
גרסת פיק אפ קרבית על בסיס הפייסמן

תחת השם פייסמן אדוונצ'ר אנו פוגשים רכב חמוד וגם ביצועיסט המצויד במנוע 1.6 ליטר טורבו שמפיק 184 כ"ס והנעה כפולה קבוע ALL4.

לבד מחיתוך החלק האחורי של הקבינה והפיכתו לארגז למטען, המרכב של הפייסמן הוגבה מעט כדי להעניק לטנדרון מרווח גחון קצת יותר משמעותי מבדגם הסטנדרטי, הפגושים הוחלפו כדי לשפר את זוויות הגישה והנטישה, הותקנו צמיגי שטח קרביים של דנלופ ואפילו שנורקל לסעפת היניקה כדי לאפשר התמודדות טובה יותר עם מעברי מים.

מיני טנדר
לחקלאים ושיפוצניקים עם סטייל
מיני טנדר (צילום: wikimedia.org)
מיני טנדר המקורי - יוצר בין השנים 1961 ל-1982. photo by SteveBaker|צילום: wikimedia.org

מבחינה וויזואלית נוספו גם צמד פנסים בגריל הקדמי וסוללה של 4 פנסים על הגג כמו ברכבי ראלי.
בנוסף, גלגל רזרבי בגודל מלא (שאינו מגיע בגרסה הרגילה) התמקם בפוזיציה המזכירה רכבי כיבוש מדבריות על הגגון, וו גרירה הותקן באחוריים ותא הנוסעים זכה לצמד מושבים ספורטיביים בעלי תמיכה צדית משופרת.

למרות שלדעתנו מדובר באחת הגרסאות היותר מדליקות של המיני המודרנית, בשלב זה, ועל אף שהמיני המקורית הוצעה בין השנים 1961 ל-1982 גם בגרסת טנדר, הבוסים מב.מ.וו הצהירו כי אין כוונה לייצר את האדוונצ'ר לצד הפייסמן.

אנחנו בוחרים את המכונית הקולית בישראל 

מיני טנדר
לצערנו הטנדר החמוד לא יגיע לפסי הייצור