קדילאק
הרבה אבזור, מראה יוקרתי ומערכת מולטימדיה מיוחדת

את המהפך שעובר על קדילאק בשנים האחרונות מיצרן יאכטות אמריקאיות מפוארות ורופסות על גלגלים ליצרן של רכבי פרימיום מגובשים שמסתכלים למתחרות מגרמניה בלבן של העיניים כבר סקרנו בעבר כשבחנו כאן דגמים כמו ה-CTS קופה, SRX וכמובן ה- CTS-V המטורפת. אבל הקברניטים של מותג הפרימיום של ג'נרל מוטורס רוצים עוד ומציגים בתערוכת דטרויט השבוע את ה-ATS - קדילאק במימדים קומפקטיים ביותר ביחס לנהוג במותג ומכונית שלטענת מפתחיה תתחרה מול לא פחות מב.מ.וו סדרה 3 הידועה כמכונית האהובה במיוחד על חובבי ההגה.
עם הנעה אחורית, חלוקת משקל אידיאלית של 50/50 בין החלק הקדמי לאחורי ושורה של מנועים חזקים למדי בהספקים של בין 200 כ"ס ועד 336 כ"ס בקדילאק מאמינים כי ביכולתם להציע אלטרנטיבה שלא נופלת אל מול המתחרות האירופאיות.

קדילאק
מכוונת לסדרה 3 של ב.מ.וו


בחברה מציינים שמסלול נורבורגרינג המפורסם בגרמניה שימש כמסלול הבדיקה העיקרי של הדגם במטרה להבטיח שהקדילאק הקומפקטית הראשונה תציג רמות אחיזה ויכולות ניהוג לא פחות טובות מאלו של המתחרות הכי טובות שלה.
 מבחינה עיצובית ה-ATS ממשיכה את הקו הנוכחי של קדילאק עם הרבה זוויות חדות ופנסים צרים ואנכיים ומראה כללי אגרסיבי למדי אך לא פורץ דרך בנועזות אל מול יתר דגמי המותג.

 
כנהוג אצל קדילאק, רשימת האבזור והציוד ארוכה וכוללת מערכת מולטימדיה עם מסך "8 מתרומם מהקונסולה המרכזית, תאורת LED פנימית וחיצונית, ריפודי עור, חישוקי "18, מערכת בלימה של בראמבו ועוד. חבילת הספורט תכלול גם מערך מתלים משודרג עם מערכת magnetic ride הניתנת לכיוון וכוללת טכנולוגיה הנמצאת בשימוש גם בדגמי פרארי.

קדילאק
חלוקת משקל מאוזנת בין החלק הקדמי לאחורי לטובת התנהגות כביש מהנה


 
 
בהמשך ניתן להעריך שקדילאק תשיק גם גרסת V סופר ספורטיבית שתתחרה במכוניות כמו ב.מ.וו M3 ומרצדס C63AMG.
חברת UMI, יבואנית קדילאק בישראל, מוסרת שה-ATS צפויה להגיע אלינו לקראת סוף השנה.
 
>> מבחן קדילאק CTS-V