מרצדס SLC
דווקא מרצדס, יצרנית רכבי הפרימיום שבארסנל שלה קשת הדגמים הרחבה ביותר - מקומפקטית ועד לימוזינת שטח מפוארת (ובכללם לא מעט מכוניות "חמות" של חטיבת AMG), לא הציעה מעולם מתחרה ישירה למכונית הספורט המצליחה בעולם שמיוצרת ממש בצד השני של העיר (שטוטגארט) - הפורשה 911.


למרצדס יש אמנם את ה-SLS אבל היא יקרה מדי וקרובה יותר לדגמי הקצה של פרארי, אסטון מרטין ולמבורגיני, את ה-SL שאמנם מציעה שני מושבים וגג נפתח וגם קיימת בגרסת AMG קיצונית אבל היא יותר מכונית GT לגמיאת מרחקים במהירויות מטורפות ולא מספיק ממוקדת נהיגה, ואת ה-CL שמציעה תצורת קופה, אבל עם משקל עצמי של טנק היא לא בדיוק מופת ליכולות ספורטיביות.

בכל מקרה, כעת זה הולך להשתנות ומרצדס משחררת "תמונות ריגול" חצי רשמיות (לפי מה שאנחנו זוכרים ריגול אמור להיות נגדי וחשאי, לא רשמי, אבל נו מילא) של מכונית קופה חדשה שעשויה להיות התשובה ל-911 וגם ליגואר F-טייפ החדשה.

מרצדס SLC
ללא דלתות שחף אבל עם עיצוב שמזכיר מאוד את ה-SLS

חיפויי ההסוואה הרבים על מכונית הניסוי לא מאפשרים לנו להיחשף לעיצוב החיצוני הסופי, אך ניתן להבחין שהגוף הוא בעל צללית דומה ל-SLS עם מכסה מנוע ארוך אך ללא דלתות כנפי השחף המפורסמות של האחות הגדולה ובמימדים קטנים יותר.
יחידת הכוח צפויה לכלול את מנוע ה-V8 טווין טורבו בנפח 4.0 ליטרים החדש שיגיע על פי ההערכות בכמה רמות הספק המתאימות לתחרות ישירה בשלל הגרסאות של ה-911, מסביבות ה-485 כ"ס לגרסה ה"בסיסית" ועד 600 כ"ס לגרסת הקצה שתתחרה ב-911 טורבו.

מרצדס SLC
מתחרה למכונית הספורט האייקונית של השכנה מהצד השני של העיר

כנהוג במרצדס לאחרונה, שימוש נרחב באלומיניום מאפשר משקל עצמי קל יחסית שצפוי לעמוד על פחות מטון וחצי. חלוקת המשקל בין הצירים אמורה להיות מושלמת היות והמנוע מותקן מאחורי קו הגלגלים הקדמי (מנוע קדמי מרכזי כמו בהונדה S2000  למשל).
המכונית החדשה תיקרא ככל הנראה SLC, צירוף אותיות שחוזר ליצרן עם סמל הכוכב לאחר יותר משלושה עשורים, ותוצג ב-2015.

>> בינתיים תאלצו להסתפק בפורשה 911 החדשה

מרצדס SLC
תגיע לכבישים רק ב-2015