קצת יותר משלוש שנים לאחר שהקרוז, המשפחתית הגלובלית של ג'נרל מוטורס, הוצגה, חשפה השבוע החברה תמונה ראשונה של גרסת מרכב נוספת שתושק באופן רשמי בתערוכת ז'נבה בחודש הבא.

אחרי הקרוז סדאן המוכרת לכל כאן בארץ והקרוז האצ'בק שהושקה ב-2010, משווקת בשווקים אירופאים וצפויה להגיע לכאן בהמשך השנה מתווספת לחבורה גרסת סטיישן שימושית שתיתן מענה לפופולריות המחודשת של תצורת מרכב זו בשנים האחרונות. 

הקרוז סטיישן תהיה ארוכה ב-8 סנטימטרים מגרסת הסדאן ונמתחת לאורך כללי של כמעט 4.7 מטרים. היא תציע חלל תא מטען של 500 ליטרים בהטענה עד לגובה החלון ומעל ל-1500 ליטרים כששורת המושבים האחורית מקופלת.

שברולט קרוז סטיישן
יותר שימושיות מבלי לוותר על המראה הדינאמי

מבחינה עיצובית, לפחות על פי מה שניתן להבין מהתמונה הבודדת ששוחררה, הקרוז סטיישן, עם חלון צד שלישי לא גדול במיוחד, אחוריים תפוחים, גגון מסילות, ספויילר אחורי וחלון זוויתי, מצליחה לשמור על קו דינאמי וצעיר ותוספת הגודל לא הופכת אותה למסורבלת.

מבחינה מכנית גרסת הסטיישן זהה לגרסאות האחרות של הקרוז ותוצע עם מגוון המנועים המוכר של החברה וגם עם מנוע דיזל בנפח 1.7 ליטרים המפיק 130 כ"ס, תרומת אופל, שלא הוצע עד כה ברכבים הנושאים את לוגו שברולט.

בשברולט בחרו להסתפק בשלב זה בתמונת אחוריים בודדת משום שלבד מגרסת ה-SW החדשה כל ליין הדגמים של הקרוז יזכה בז'נבה למתיחת פנים קלה שתכלול יחידות תאורה ופגוש קדמי בעיצוב חדש וכן קונסולה פנימית משופרת שתציע שדרוג באיכות החומרים וידידותיות למשתמש.

גרסת הסטיישן מיועדת בעיקר לשוק האירופאי אך ניתן לשער, לאור ההצלחה הגדולה שזוכה לה כאן גרסת הסטיישן של הפורד פוקוס, שגם בישראל נראה אותה לקראת סוף השנה.

>> הטורבו של הקרוז כאן