בסוף המילניום הקודם, אודי חשפה מכונית קופה בעלת עיצוב ייחודי ומרהיב פרי מכחולו של מעצב החברה באותם ימים פיטר שרייר. המכונית שהציגה צללית נמוכה ייחודית הפכה לסמל אופנתי וזכתה למוניטין זוהר למרות שמתחת לגוף היפה זו הייתה בסך הכל גולף אפרורית.
כעת, עם פתיחת תערוכת ז'נבה, אודי חושפת תמונות ופרטים ראשונים על הדור השלישי של ה-TT. כצפוי ה-TT החדשה מתבססת על פלטפורמת MQB המודולרית של פולקסווגן ועם 418 ס"מ בין הפגושים ו-183.2 ס"מ בין המראות היא קצרה ב- 2 ס"מ וצרה ב-0.8 ס"מ מהדור היוצא, הגובה נשאר זהה (135.3 ס"מ) ובסיס הגלגלים צמח ב-3.7 ס"מ ל- 250.5 ס"מ ככל הנראה כדי לאפשר לא רק לקטועי גפיים לשבת במושב האחורי.
שימוש בפלדה בחוזק מתיחה גבוה ואלומיניום מאפשרים הפחתה של כ-50 ק"ג בגרסת הבסיס, ולדברי אודי גם חלוקת משקל אופטימאלית בין הצירים האמורה לחדד את התנהגות הכביש אשר עד כה לא באמת הייתה מרשימה כמו העיצוב החיצוני.
מבחן דרכים: מרצדס SLK - לראות ולהיראות
המכוניות האהובות על מעצבי השיער
בהקשר הזה נציין כי השמרנות העיצובית של אודי בעת האחרונה, פגעה גם ב-TT, שנראית דומה מדי לדגם הקודם. עיקר השינויים הויזואליים נוגעים לחרטום שמציג גריל גדול ומסיבי ופנסים קדמיים מחודדים עם תאורת לד. הקבינה עברה שינוי משמעותי יותר ותא הנוסעים מציג עיצוב נקי וכמעט נטול כפתורים הכולל קונסולה מרכזית הפונה לכיוון הנהג, פתחי אוורור בצורת צינור פליטה של מטוס קרב, לוח שעונים שהוא בעצם מסך דיגיטלי עם מספר אפשריות תצוגת נתונים, דוושות מתכתיות, גלגל הגה 3 צלעות ספורטיבי וקטום ושלל גימורי אלומיניום המשלמים את האווירה הספורטיבית.
ה-TT צפויה להגיע לישראל בסוף השנה. בשלב זה המחיר בתוספת מיסוי עוד לא ברור אך עושה רושם שהוא יהיה גבוה יותר מזה של הדגם היוצא, מה שבוודאי יקשה עליה לשחזר את ההצלחה המקומית הגדולה לה היא זכתה בדורה הראשון.