המכונית הסדרתית אמנם עושה שימוש בסבכה, ביחידות פנסים ובקווי מתאר מעוגלים שממש מזכירים את דגם הקונספט, אך ניכר כי הקליאו החדשה, שעל הפלטפורמה שלה מבוסס רכב הפנאי החדש, היא זו שנתנה את הטון בעיצוב הסופי.
התוצאה בהחלט נאה ומושכת מבטים אם כי פחות אקסטרווגנטית מדגם התצוגה וגם מקרוב המשפחה, הניסאן ג'וק, שהמציא את הסגמנט הלוהט.
בדומה לקליאו החדשה בחברה הצרפתית מציינים כי הקפטור יציע אפשרויות רבות להתאמה אישית, כולל מספר ערכות צבעים בשני גוונים שידגישו את קווי המתאר של רכב הפנאי הקומפקטי.
![רנו קפטור (צילום: אוטו)](https://img.mako.co.il/2013/01/13/rcrapterint_c.jpg)
גם בתא הנוסעים, מעבר לעיצוב הבסיסי, הרוכשים יוכלו לבחור בין כמה שילובי צבעים וריפוד. האבזור הבסיסי יכלול כניסה ללא מפתח, חיישני חנייה ובנוסף כמה אופציות לבחירה בין מערכות שמע עם מסך מגע שחלקן יציעו קישוריות בלוטות' מלאה, מצלמה אחורית ובגרסות הבכירות גם חיבור לאינטרנט עם מספר אפליקציות ייחודיות שפותחו לשימוש במכונית.
בשלב זה רנו לא חשפה יותר מדי פרטים אודות יחידות ההנעה שיוצעו בקפטור לבד מהבטחה לנתוני צריכת דלק הנמוכים בסגמנט עם נתון פליטת מזהמים נמוך של החל מ-96 גק"מ.
הכוונה היא ככל הנראה לשלב את מנוע הטורבו בנזין 3 צילינדרים החדש בנפח 900 סמ"ק כמו גם גרסאות דיזל עם 4 צילינדרים. כמו כן, ניתן להניח שקפטור יוצע עם אפשרות לבחירה בין תיבת הילוכים ידנית לאוטומטית כפולת מצמדים המוכרת לנו מהפלואנס דיזל.
הג'וק של רנו צפוי להגיע לשווקים באירופה לקראת הקיץ וניתן להניח, במידה וגרסה אוטומטית תוצע מן ההתחלה, כי נוכל לראותו על כבישי ישראל בסתיו הבא.