יבואנית מרצדס בישראל החלה בשיווק של גרסת מרכב חדשה ל-CLS הנקראת CLS "שוטינג ברייק" המציעה לראשונה שילוב בין משפחתית נמוכת פרופיל במראה קופה למרכב סטיישן.
תג המחיר, המתחיל ב-650 אלף שקלים, הופך אותה למכונית הסטיישן היקרה בישראל.
ה"שוטינג ברייק", שערכה את הופעת הבכורה הרשמית שלה במסגרת פסטיבל המהירות הססגוני של גודווד באנגליה בתחילת יולי, נמתחת לאורך של כמעט 5 מטרים ומגיעה עם צללית נמוכה, קו חלונות דומיננטי וגג משתפל הנמשך לאחור.
מעבר לצללית הנמוכה השוטינג ברייק מציעה גם שימושיות משופרת אל מול ה-CLS הרגילה ובין היתר ניתן לציין שמרווח הראש של יושבי המושב האחורי שופר באופן משמעותי ותא המטען מציע נפח של 590 ליטרים במצב רגיל ומעל ל-1,500 ליטרים כשהמושבים מקופלים.
כדי להבהיר לכולם שלא מדובר ברכב הובלות אפרורי קיימת אופציה (בתוספת תשלום) לקבל את רצפת תא המטען עם חיפוי של עץ דובדבן בציפוי לכה, בהשראת יאכטות יוקרתיות, אך גם מי שיחליט לוותר על התוספת הזו לא ירגיש לרגע בסטיישן של אינסטלטורים ותא הנוסעים של ה"שוטינג ברייק" זהה למעשה לזה של ה-CLS הרגילה וכולל כסטנדרט מושבי עור חשמליים, בקרת אקלים משוכללת, חלון גג חשמלי, מערכת להתרעה מפני סטייה מהנתיב ושטחים מתים, התנעה ללא מפתח, חניה אוטומטית, מתלי אויר ועוד.
היצע המנועים בעולם כולל מספר גרסאות בנזין ודיזל המציעים ביצועים שהולמים את המראה הכוחני. לארץ הגיעה גרסת ביניים המצוידת במנוע וי 6 בנפח 3.5 ליטרים המפיק 306 כ"ס העוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם 7 יחסי העברה. האצה למהירות תלת ספרתית נמשכת 6.7 שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.