פיג'ו - אופנועים וקטנועים (צילום: נעם וינד)
לקנות אריה בקניון |צילום: נעם וינד
סוזוקי אלטו נהנתה בשנתיים האחרונות מהתואר "המכונית הזולה בישראל" והייתה המכונית היחידה שאפשר היה לרכוש כאן עם ניילונים על המושבים בפחות מ-60 אלף שקלים, אך החל מעוד מספר ימים היא תאלץ לחלוק את התואר ואת המשבצת הזולה עם קטנטונת נוספת: ה-107 מבית פיג'ו.

חברת לובנסקי, יבואנית פיג'ו – סיטרואן, הבינה כנראה לנוכח שמירת מעמדה האיתן של האלטו בראש סגמנט הקטנטנות, למרות כמה מתחרות מרשימות ממנה המוצעות במחירים רק מעט גבוהים יותר, שלפחות במכוניות שהקלף המרכזי שלהן הוא תג המחיר הנמוך ממש כמו באתרי השוואת מחירים באינטרנט יש חשיבות עצומה להיות זה שמציג את תג המחיר הזול ביותר.

 כזכור, ה-107 של פיג'ו זהה לסיטרואן C1 שיבואה נפסק בשל תקנות משונות של משרד התחבורה ושתיהן מבוססות על האייגו מבית טויוטה.

פיג'ו 07
זולה אבל עם שיק

ה-107 כוללת עיצוב שיקי שובב מבפנים ומבחוץ, מציעה מרווח סביר ל-4 נוסעים מבוגרים ומעט מטען ומצוידת במנוע 3 צילינדרים בנפח ליטר המפיק 68 כ"ס ואופציה לבחירה בין תיבת הילוכים ידנית (59,990 שקלים) או רובוטית-אוטומטית (67,900 שקלים). המכונית מדורגת בקבוצת זיהום 2 – הנמוכה ביותר למכוניות שאינן הברידיות ומציגה נתוני צריכת דלק נמוכים ביותר. האבזור כולל מזגן, 2 חלונות חשמליים, נעילה מרכזית, רדיו דיסק מקורי והגה כוח חשמלי. מפרט הבטיחות כולל ציון של 4 כוכבים במבחני NCAP, מערכת בקרת יציבות ו-6 כריות אוויר.

השקת ה-107 במחיר החדש באה על רקע פתיחת חנות קונספט יעודית למכירת הפיג'ו הקטנה בקניון רמת אביב. החנות תכלול תצוגה של 4 מכוניות 107 בצבעים לוהטים שיוצגו על גשר מיוחד כקונטרסט לצבע הלבן  שישלוט בעיצוב. הרעיון הוא לחשוף את המכונית לקהל שלא נוהג להסתובב בסוכנויות רכב בדרום העיר. במקום תושמע מוזיקה קצבית, יהיו עמדות אספרסו ולבד מהמכוניות יוצעו למכירה מרצ'נדייז ממותגים של פיג'ו 107 כמו רמקולים ניידים, כיסויים לאייפון, כוסות לקפה, שעונים, חולצות, דגמי מכוניות ועוד.

פתיחת החנות בקניון האופנתי מצטרפת לכמה דרכים מקוריות בהן נקטה חברת לובינסקי השנה כדי לשווק את מכוניותיה גם מחוץ לאולמות התצוגה כמו אירוע מכירה פומבית מושקע בהאנגר 11 למכירת ה-DS3 המסוגננת, מכירת מלאי משומשות גדול בשיטת מכירה פומבית הפוכה באירוע בהיכל נוקיה וחגיגות 75 שנים לחברת לובינסקי שהתקיימו בפאר רב בגן האירועים "חוות רונית" ובמהלכן נמכרו מעל ל-1000 מכוניות בהנחה גדולה ללקוחות ותיקים של החברה באירוע שכלל גם תצוגת מכוניות קלאסיות של פיג'ו – סיטרואן, מופעים, כיבוד ונסיעות מבחן.

 

פיג'ו 07
החנות בקניון רמת אביב - למכור מכונית כמו אבזר אופנה

>> האחות התאומה – סיטרואן C1 במבחן