אין תמונה
פחות נשית מבעבר

קרסו, יבואנית ניסאן בישראל, החלה אתמול (א') בשיווק המייקרה החדשה תחת השם השונה מעט "אקו-מייקרה". אחת הסיבות היא שיווק מקביל בשלב ראשון גם של הדגם היוצא ובנוסף רצון להדגיש את העובדה שהמייקרה החדשה חסכונית מקודמתה.

הדור החדש לסופר מיני של ניסאן מציג התרחבות בכל המימדים ובמיוחד במימד האורך המציג תוספת של שישה סנטימטרים לטובת שיפור המרחב הפנימי.

המייקרה החדשה שומרת על קווי העיצוב של המייקרה המוכרת, אך העיצוב נראה כעת מעט מעודן יותר וגם גברים יוכלו לחוש בנוח על סיפונה של המייקרה שהייתה מזוהה עד כה עם סגנון נשי למדי.

לטובת שיפור נתוני פליטת המזהמים וצריכת הדלק, את מנוע ה1.4 ליטרים שהפיק 88 כ"ס מהמייקרה הקודמת מחליף כעת מנוע 3 צילינדרים חדש בנפח 1.2 ליטרים המפיק 80 כ"ס.
המייקרה מצוידת בתיבת הילוכים רציפה המזניקה את המייקרה למהירות תלת ספרתית בתוך 14.5 שניות ומסוגלת להגיע ל161 קמ"ש מרביים.
צריכת הדלק המוצהרת הממוצעת עומדת על 18.5 ק"מ לליטר ומבחינת זיהום האוויר נתון פליטת המזהמים עומד על 115 גק"מ המדורגים אותה ברמה 2 המעניקה הנחה משמעותית במיסוי בהתאם לתקנות המיסוי הירוק.

אין תמונה
יותר חסכונית אבל גם יותר חלשה

יותר זולה

אכן, ה"אקו מייקרה" זולה מהמייקרה המוכרת בכ8000 שקל אך עדיין לא ממש זולה. רמת האבזור הבסיסית, "ויזיה", תהיה שלכם תמורת 97,000 שקלים והיא כוללת שש כריות אוויר, 2 חלונות חשמליים ומערכת קול שנשלטת מההגה הכוללת קישוריות בלוטות'. תמורת אלפיים שקל נוספים, ברמת הגימור "אסנטה" תזכו גם בחישני רוורס מקוריים, בבקרת שיוט ובבקרת אקלים.

 המייקרה הקודמת זכתה להצלחה יחסית בציי רכב ובחברות ההשכרה אודות למוניטין אמינות ואיכות טובים ויש להניח שבזכות הנחת המס המשמעותית שהמכונית זוכה לה הודות לדירוג הזיהום הנמוך שלה, גם בדור החדש תוכל היבואנית, קרסו, להעניק לחברות ההשכרה והליסינג מחיר אטרקטיבי סודי. חבל רק שאותה הנחה במיסוי לא תגיע במלואה גם ללקוחות הפרטיים.

ניסאן מייקרה החדשה, אקו מייקרה (צילום: אור גץ)
צילום: אור גץ

>> מכוניות רק לבנים ומכוניות רק לבנות, יש דבר כזה?