אין תמונה
שאגה חדשה

חם בחבורת המנהלים של ישראל:  אחרי שהמונדאו של פורד והסי 5 של סיטרואן קיבלו מנועים חדשים, לאחר הגעתו של הדור השישי של הפאסאט של פולקסווגן וזמן לא רב אחרי שאופל הנחיתה כאן את האינסינגיה עם יבואן חדש ונמרץ, מגיע כעת תורו של האריה מצרפת לשאוג עם הגעתה של ה-508 לחופי ציון.

המשפחתית הגדולה של פיג'ו, ה-508, הושקה לקראת סוף השנה שעברה במטרה להחליף שתי מכונית: המשפחתית הגדולה, ה-407, שיצורה הופסק ומכונית הסאלון המרשימה של החברה, ה-607,  שלא זכתה להצלחה גדולה ואמנם בשלב זה עדין מיוצרת אך לא מתוכננת לה מחליפה.

על מנת להכנס לנעלים של שני דגמים ולקרוץ גם ללקוחות של מכוניות סאלון, ה-508 החדשה מציעה מימדים נדיבים עם אורך כללי של כ-480 ס"מ ובסיס גלגלים גדול במיוחד של 282 ס"מ.

ה-508 מבטאת גם את הקו העיצובי החדש של דגמי פיג'ו שנוטש את המראה שהיה כה אופייני לדגמי פיג'ו בשנים האחרונות שכלל פרונט אגרסיבי במראה לוע כריש עם סבכה וסמל ענקיים. ה-508 מציגה קווים מעודנים ופחות דרמטיים היוצרים מראה אלגנטי יותר.

גם מכונית המנהלים של האריה השואג תהיה מצוידת ביחידת ההנעה שכה אהובה ומוצאת את דרכה למרבית דגמי קונצרן פיג'ו- סיטרואן בשנים האחרונות בנפח 1.6 ליטרים שפותחה בשיתוף קונצרן ב.מ.וו.
למרות הנפח הצנוע אין מה לחשוש שהשילוב יגרום למכונית לסבול מהעדר כוח.
מדובר במנוע מוגדש טורבו שבגרסה זו מפיק 156 כ"ס שיכולים להזניק את האריה הגדול למאה קמ"ש בתוך 9.2 שניות ולהגיע למהירות סופית של 220 קמ"ש. לשמחת הציבור המקומי למנוע תשודך תיבת הילוכים אוטומטית רגילה מתוצרת יפן בת שישה הילוכים.

אין תמונה
ה-508 החדשה כבר כאן

בשלב ראשון ה-508 תוצע בישראל בשלוש גרסאות גימור: אקסס, אקטיב ופרימיום במחיר שייחל ב-161 אלף שקלים ויגיע ל 190 אלף שקלים ברמת הפאר הגבוהה.

ה-508 מצוידת כסטנדרט בכל הדגמים בשלל מערכות בטיחות אלקטרוניות, 6 כריות אוויר, בקרת שיוט ומערכת שמע מקורית הנשלטת מההגה, מאפשרת חיבור של נגנים חיצוניים וגם משמשת כדיבורית בלוטות' .

רמות הגימור 'אקטיב' ו'פרימיום' מגיעות גם עם מערכת שהגיעה מעולם מטוסי הקרב המקרינה את נתוני המחוונים החשובים על השמשה הקדמית בתחום שדה הראייה של הנהג ודגם הפרימיום מצויד גם במערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים נפרדים, שמאפשרת גם ליושבים מאחור לקבוע, כל אחד בנפרד, את הטמפרטורה הרצויה לו.

בהמשך יגיעו לארץ גם גרסת דיזל שתהיה מצוידת בגיר רובוטי, גרסת מפוארת במיוחד שתהיה מצוידת במנוע בנפח 2.2 ליטרים וגרסת סטיישן אופנתית שתגיע עם גג זכוכית פנוראמי גדול.

בקרוב כאן בmako  רכב תוכלו לקרוא מבחן דרכים של האריה המגודל על כבישי הארץ.

>> מבחן דרכים פיג'ו RCZ

אין תמונה
ה-508 החדשה כבר כאן