יצרן כלי הרכב הנגנב ביותר בישראל, נכון לשלושת הרבעונים הראשונים של 2013, הינו סאן יאנג. בתשעת החודשים הראשונים של השנה נגנבו בישראל כ-1,481 כלי רכב דו גלגליים של יצרנית האופנועים והקטנועים מטייוואן. אחריה ברשימה עוד יצרנית רכב דו גלגלי מטייוואן: קוואנג יאנג, שמאז תחילת השנה נגנבו בישראל 762 כלי רכב מתוצרתה.
שני סוגי הרכב הללו בולטים במעלה רשימת כלי הרכב הנגנבים ביותר בישראל, הגם שסך כלי הרכב הדו-גלגליים הגנובים מהווה כ-19% מסך כלי הרכב שנגנבו מתחילת השנה.
דגם הרכב השלישי בדירוג כלי הרכב הנגנבים ביותר בישראל הינו מיצובישי לנסר - 622 עד כה השנה. אחריו נמצאים בסדר יורד מזדה 323 (504 מכוניות גנובות), מזדה 3 (417), פולקסווגן גולף (396), סובארו אימפרזה (378), סובארו ליאונה (357), טויוטה קורולה (308), סקודה אוקטביה (285) וסיטרואן ברלינגו (279).
נתונים אלו ואחרים פורסמו באחרונה במצגת של יחידת המשטרה "אתגר", הפועלת עם איגוד חברות הביטוח, שאף משתתף במימונה. נתוני היחידה - שהוקמה בראשונה ב-1998, נסגרה ב-2003 והוקמה בשנית ב-2006 - מלמדים על המשך המגמה הרב-שנתית של קיטון במספר גניבות הרכב בישראל, הנובע גם מתנאים ביטחוניים.
מנתוני אתגר עולה כי בתשעת החודשים הראשונים של השנה נגנבו בישראל כ-14,239 כלי רכב. מדובר בירידה של כ-9% ביחס למספר כלי הרכב שנגנבו בישראל בתשעת החודשים הראשונים של 2012, וירידה של יותר מ-12% ביחס למספר כלי הרכב שנגנבו בשלושת הרבעונים הראשונים של 2011.
לפיכך, עד כה ב-2013 נגנב בישראל כלי רכב מדי 31 דקות - כולל שבתות, חגים וימי חול. זאת, לעומת קצב של גניבת רכב כל 28 דקות וכל 27 דקות בתקופות המקבילות ב-2012 וב-2011, בהתאמה. בבחינת הנתונים של כלי הרכב הנגנבים ביותר בהסתכלות על רכב חדש יחסית על הכביש, משנות הייצור 2009 עד 2012, עולה כי הרכב הנגנב ביותר בקבוצה זו הוא מזדה 3, שממנו נגנבו עד כה השנה כ-212 כלי רכבים "חדשים". אחריו ברשימה, בסדר יורד: קיה פורטה, קיה ריו, סקודה אוקטביה, טויוטה קורולה, יונדאי i30 וסיאט איביזה.