הסיפור הבא בוודאי יישמע לרבים מכם מוכר: לקוח משלם לחברת ביטוח על שירות מסוים, וכשהוא נזקק לה - הוא מגלה כי עליו לשלם יותר, כיוון שהסתירו ממנו את "האותיות הקטנות".
בהקלטה הסמויה המצורפת להלן מובא סיפורה של לקוחת חברת ביטוח ישיר, שנתקעה עם רכבה בחניון ונזקקה לשירותי גרירה; אלא שאז נודע לה כי עליה לשלם עוד 200 שקל, כיוון שהביטוח אינו מכסה גרירה מחניון.
האם נציגי השירות מבהירים ללקוחות כי שירותי הגרירה אינם כוללים גרר מחניון? האזינו בעצמכם להקלטה המלאה והמקוממת.
האזינו להקלטה: הרכב נתקע בחניון? הכינו 200 שקלים נוספים