גם לאחר שהתקשר והוכיח לנציגי כביש 6 שהרכב נמכר והבעלות הועברה כחוק, התעקשו אלה לגבות ממנו את התשלום, משום שלא הודיע על המכירה לכביש 6. גם הסבריו לפיהם הפרטים מעודכנים במאגר משרד הרישוי הזמין להנהלת כביש 6, נציגי השירות איימו כי אם לא ישלם, תעבור דרישת התשלום להוצאה לפועל.
"ביקשתי לקבל את פרטי בעל המכונית כדי שישלם הוא, אך הנציגים טענו שאין להם סמכות", מספר מ' ל".
מבדיקה שערך "גלובס" עולה כי הבעיה קיימת כאשר מדובר במנויים לכביש 6, ולא בנוסעים מזדמנים שאת פרטיהם דווקא כן מקבלים בכביש 6 ישירות ממשרד הרישוי. למנויים, המערכת משגרת אוטומטית את דרישת החוב, גם אם המנוי אינו עוד בעל הרכב.
בשיחה מוקלטת עם נציגי כביש 6 מציין הנציג כי מדובר בתופעה מוכרת, וגם אנו נתקלנו כבר לפני כשנתיים במקרה דומה בו אדם נאלץ לשלם כ-1,800 שקל עבור נסיעות שבוצעו במכונית שמכר שנתיים לפני כן. ברור היה גם אז כי לא הוא ביצע את הנסיעות האמורות, אולם לאחר שנפתח נגדו תיק בהוצאה לפועל - הוא שילם את החוב.
מכביש 6 נמסר בתגובה: "ללקוחות יש בחירה אם לנסוע כלקוח מזדמן, ואז נשלחת חשבונית בהתאם לפרטים שמתקבלים ממשרד הרישוי; או לנסוע כמנוי שמוזיל משמעותית את תעריפי הנסיעה, ואז החיובים נגבים אוטומטית בהתאם לפרטים שבמערכת. בעל המנוי מתחייב לעדכן על כל שינוי בפרטיו, כפי שנהוג בכל התקשרות בין לקוח לחברה. הלקוח לא עדכן על מכירת הרכב ולא אפשר לבטל את המנוי בזמן. לכן, 3 נסיעות שבוצעו כשהרכב היה משויך למנוי שלו - חויבו בחשבונו".