יתכן כי חלקכם סבורים שההצהרה בכותרת שוביניסטית מדי, אבל האמת היא שאפילו באודי הודו בעבר שמרבית רוכשי ה-A3 קבריולה מהדור היוצא הן נשים.
כעת מאמינים באודי שהדור החדש, שהוצג בתערוכת פרנקפורט בספטמבר האחרון, פותר את הזהות המגדרית הברורה הזו עם עיצוב אגרסיבי ודינמי יותר הכולל ישבן מאורך כמו בגרסת הסדאן ולא פחוס כמו בדור הקודם.
הקבריולה החדשה, המתבססת על פלטפורמת MQB, מציגה גידול במימדים עם אורך של 442.1 ס"מ בין הפגושים (18.3 ס"מ יותר), רוחב של 179.3 בין המראות (גידול של 2.8 ס"מ) ובסיס גלגלים של 259.5 ס"מ (תוספת 1.7 ס"מ) האמורים לשפר את המרווח לנוסעים. עם זאת, למרות התפיחה במימדים, המשקל העצמי דווקא ירד ב-50 ק"ג.
יחידות ההנעה יכללו, כמו בשאר גרסאות המרכב של ה-A3, מנועי טורבו בנפח 1.4 ליטר עם 125 כ"ס (באירופה נמכרת גרסה מחוזקת שלו עם הזרקת דלק מתוחכמת ו-140 כ"ס, אך היא לא מתאימה לאקלים ולאיכות הדלק המקומי כאן בלבנט) ו-1.8 ליטר עם 180 כ"ס. המנועים משודכים בשני המקרים לתיבת הילוכים כפולת מצמד עם 7 יחסים ובאודי מבטיחים שהקבריולה מציגה כעת התנהגות כביש מלוטשת מזו הלא מאוד מרשימה של קודמתה.
שיפור משמעותי נרשם גם בתא הנוסעים שמקבל את הדשבורד המוכר משאר דגמי A3 עם עיצוב נקי מכפתורים ומסך תצוגה בגודל 5.8" הנשלט ממערכת MMI.
5 מכוניות מדליקות בהן תסעו תחת כיפת השמיים
בייבי ריינג' מאבד את הראש
גרסת המנוע הבכירה מוסיפה מפתח חכם וחיישני גשם ותאורה. המחיר אטרקטיבי יחסית ועומד על 245 אלף שקלים למנוע ה-1.4 ליטר ו-265 אלף שקלים לגרסת ה-1.8 ליטר.
מלבד חובבת הטופלס, היצע דגמי ה-A3 מקבל כעת חיזוק נוסף בדמות גרסת S3 שמוצעת מעתה גם במרכב סדאן.ה-S3 סדאן מציעה את אותה יחידת הנעה של גרסת ההאצ'בק- 2.0 ליטר טורבו עם 280 כ"ס העוברים לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים (רטובים) עם שישה יחסים והנעה כפולה קבועה מתוחכמת אשר מאפשרים ביצועים "לוהטים" במיוחד עם 5 שניות במאוץ ל-100 קמ"ש (עשירית שניה יותר מבגרסת ה-3 דלתות) בדרך ל-250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית. שלכם בעבור 314 אלף שקלים.
>> מבחן דרכים אופל קסקדה קבריולט