ב.מ.וו
ה"מומחים" מזהירים מכונית פאר משומשת זה ים של הוצאות
כל מי שרואה במכונית יותר מאמצעי טכני להגעה ממקום למקום בוודאי לא פעם השתעשע במחשבה לרכוש מכונית יוקרה או ספורט בת שנתיים-שלוש ממותג מפואר במקום משפחתית משעממת.

על פניו, כשמכניסים לשיקול את המראה, האבזור, הביצועים והעוצמה זו נראית עסקה מפתה במיוחד אך רוב הרוכשים הפוטנציאלים בסופו של דבר בדרך כלל שומעים לעצות של כל מני מומחים מטעם עצמם המצוידים בסיפורי אימה על מכוניות יותר מדי משוכללות שעמוסות בתקלות ובמאות חיישנים שהחלפת כל אחד מהם עולה אלפי שקלים - ומוותרים על הרעיון.

כעת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, חונכת מרכז חדש למכוניות יד שניה ומשיקה את תוכנית "ב.מ.וו פרימיום סלקט" בתקווה לעורר את אמון האנשים ולעודד אותם לרכוש מכוניות יד שניה מתוצרת המותג.

ב.מ.וו X1 (צילום: אוטו)
להגשים חלום בלי לחשוש מתקלות |צילום: אוטו

מעבר לאולם תצוגה נאה והבטחה לשקיפות מלאה, דלק מוטורס משיקה, כאמור, גם את שירות פרימיום סלקט בהתאם למתודולוגיה עולמית של המותג בנוגע לרכבי יד שניי שהוצגה כבר לפני עשור.

מטרת התוכנית, שכבר יושמה בהתאם למפרט מדויק של היצרן בכמה עשרות שווקים ברחבי העולם, היא לבדל, לייצר ערך מוסף ושקט נפשי לרוכשי ב.מ.וו משומשת.

על פי התוכנית יוצעו למכירה רכבי ב.מ.וו שעמדו בתנאי בסיס (רכבים בני לא יותר מ 5 שנים שנסעו פחות מ-120 אלף קילומטרים ומצוידים בהיסטורית טיפולים מלאה) ולאחר שעברו תהליך בדיקה קפדני ומעמיק הכולל בחינה של 72 מכלולים שונים ברכב.

במידה שעברו את התהליך בהצלחה הם יסווגו כרכבי "פרימיום סלקט" ולרוכשיהם תינתן אחריות מקיפה מפגוש לפגוש למשך שנה ללא הגבלת קילומטרים וגם חיבור ישיר למרכז שירות אישי הכולל שרותי דרך 24 שעות ביממה.

ב.מ.וו איזטה
לא כל ב.מ.וו תתקבל לתוכנית הפרימיום סלקט

רכבי ב.מ.וו שלא יעמדו בתנאי הבסיס או שלא יעברו את תהליך הבחינה בהצלחה מלאה ימכרו כמשומשים רגילים עם אחריות לחצי שנה, על דגמים של מותגים מתחרים שנרכשו בעסקאות בעת רכישת מכוניות ב.מ.וו תינתן אחריות של 3 חודשים. 

לאחר שנת פעילות ראשונה של דלק מוטורס כיבואנית המותג אשר שבסיכומה נרשם שיא מכירות של ב.מ.וו בישראל בכל הזמנים, בדלק מוטורס מקווים להמשיך בתנופה ומאמינים שגם החידושים בתחום מערך המכירה של רכבי היד 2 ישפרו את תדמית המותג ויביאו לקוחות נוספים.

דגמים חדשים בארץ 

במקביל להשקת חטיבת המשומשות ב.מ.וו הציגה היום בישראל שני דגמי נישה חדשים שיתבלו את ההיצע, המגוון ממילא, של ב.מ.וו ומיני.

הראשונה היא הב.מ.וו סדרה 3 אקטיב-הייבריד המסמלת כניסה ראשונה של המותג לתחום הרכבים האקולוגיים בישראל. ההיברידית של ב.מ.וו מצוידת במנוע בנזין מוגדש בנפח 3 ליטרים (המוכר מה-335) ומנוע חשמלי המפיקים ביחד 340 כ"ס וביצועים מרשימים כמו תאוצה למהירות תלת ספרתית בתוך 5.3 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש, אך במקביל מציגים גם יכולת לנוע 4 קילומטרים בכוח המנוע החשמלי בלבד וצריכת דלק ממוצעת רשמית של 17 קילומטרים לליטר. האקטייב היבריד תגיע ברמת אבזור גבוהה ומחירה יעמוד על 390 אלף שקלים.

העולה החדשה השניה לארץ נושאת את סמל מיני בחזית, מבוססת על הקאנטרי מן ומציעה שילוב מעניין בין תצורת קופה לרכב פנאי – מעיין גרסה מוקטנת (ושונה מאוד באופייה) לקונספט הקופה-שטח שב.מ.וו המציאה עם ה-X6.

אין תמונה
גרסת קופה-שטח מעניינת

הפייסמן מגיעה לארץ עם 4 מושבים נפרדים, חבילה ספורטיבית הכוללת מתלים קשיחים, גלגל הגה מזמין וחישוקים קלים וכן גג בצבע שונה, חיישני חניה ותאורת אווירה. היצע הגרסאות יכלול שתי גרסאות הנעה קדמית - קופר עם 122 כ"ס במחיר של 189 אלף ש' וקופר S עם 184 כ"ס ב-229 אלף ש' וכן גרסת הנעה כפולה קופר S ALL4 שתהיה מצוידת ב-184 כ"ס ותג מחיר של 244 אלף ש'.

חטיבת האופנועים של ב.מ.וו, החוגגת 90 שנים להיווסדה, מציינת בארץ מעבר למרכז שירות חדש ומשוכלל בתל אביב באחורי אולם התצוגה החדש לחלוטין שממוקם בצמוד לאולם המשופץ של מכוניות המותג. במקביל, חטיבת האופנועים משיקה בישראל את הדור החדש של הדגם האייקוני ביותר של ה-GS. מפלצת הדו"ש הענקית מגיעה לארץ 9 שנים לאחר הדור הקודם וכוללת מנוע ששומר על תצורת הבוקסר האופיינית לדגם אך משלב לראשונה בין קירור אוויר ומים. המנוע מפיק כעת 15 כ"ס יותר מבעבר ומציע 126 כ"ס ומומנט בשרני של כמעט 13 קג"מ. לארץ ה-GS יגע עם מערכת המציעה 5 מצבי רכיבה, בקרת יציבות, מתלים עם כיוון חשמלי, בקרת שיוט, מושב ניתן לכיוון, תאורת LED מלאה ותג מחיר של 150 אלף שקלים.  

>> מבחן דרכים ב.מ.וו 316

ב.מ.וו GS
דור חדש לאחד האופנועים הכי חשובים בעולם