מיצובישי (צילום: רונן טופלברג)
צילום: רונן טופלברג
לאחר שבראשית שנות ה-90 כבשה את השוק הישראלי בסערה, מיצובישי לקתה בעשור וחצי האחרונים בתרדמת חורף עמוקה.

אמנם היו לה בארסנל דגמים מוצלחים למדי וגם כמה שזכו להצלחה מקומית דוגמת הפאג'רו קינג שהגיע ב-2001 והגרנדיס שהציע מרחב פנימי מצוין וזכה לעדנה בעקבות גרסה מוזלת שהפכה למבוקשת בקרב משפחות ברוכות ילדים, אולם, אולמות התצוגה הריקים היוו עדות אילמת לשנים הקשות שעוברות על מי שהייתה מלכת השוק.
אמנם עדיין מוקדם לקבוע אם שנת 2013 תהיה השנה בה מיצובישי תחזור למרכז הזירה כמו שמקווים בכלמוביל היבואנית, אולם האאוטלנדר החדש שהושק לפני מספר שבועות נותן ללא ספק זריקת אופטימיות לחברה, עם יותר מ-400 הזמנות שנרשמו תוך שבועיים בלבד.

כ-85 אחוז מההזמנות הן לדגם בעל שבעה מושבים שנמכר במחיר של החל מ-170 אלף שקלים ההופך אותו לקרוסאובר 7 מקומות הזול בישראל ותחליף סקסי למיניוואן משפחתי.
מעבר להצלחה הנקודתית של האאוטלנדר בחברה תולים תקוות גדולות במשפחתית סדאן חדשה שצפויה להיחשף בחודשים הקרובים ולהגיע לארץ כדי לנסות לתפוס נתח שוק בסגמנט המשפחתיות הקטנות שחווה בעת האחרונה תנופה מחודשת עם מכוניות כמו קיה ריו החדשה, פיג'ו  301, סיאט טולדו ואחרות.

 

מיצובישי (צילום: רונן טופלברג)
יחזיר את מיצובישי לימי הזוהר?|צילום: רונן טופלברג

>> האאוטלנדר יוצא לדרך בישראל 

>> גרסה היברידית ייחודית לאאוטלנדר