שנה וחצי לאחר שנחשפה בתערוכת פריז וקצת פחות משנה לאחר שהגיעה לשווקי העולם החוליה השנייה במשפחת ה-DS עושה עלייה רשמית לישראל.
מדובר ב-DS4 המבוססת על פלטפורמת ה-C4 המשפחתית אך כוללת עיצוב עם נוכחות בולטת יותר ושילוב ייחודי בין מרכב מוגבה לתצורת קופה ספורטיבית.
ה-DS4 מגיעה בשלב זה לישראל בשלוש רמות גימור ובשילוב מנוע בנזין מוגדש טורבו המפיק 163 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 יחסי העברה ותוצע במחיר של בין 158-195 אלף שקלים. בהמשך תצטרך להיצע הדגמים גם גרסה עם גיר ידני שתצויד במנוע נמרץ המפיק 200 כ"ס.
ה-DS4 מציעה בעיקר הרבה סגנון ועיצוב ועושה שימוש בחומרים מרשמים על מנת להעניק תחושת פרימיום. גרסת הבסיס CHIC)) כוללות בקרת שיוט, פנסים עוקבי פנייה, מחשב דרך, תא כפפות מקורר, מערכת שמע עם כניסה לנגנים 6 רמקולים ושליטה מגלגל ההגה מצופה העור, פנסי ערפל וחישוקי סגסוגת בקוטר 16'. רמות האבזור הבכירות יותר יכללו בנוסף גם - בקרת אקלים מפוצלת, דוושות אלומיניום, ספי דלתות בגימור כרום, בלם יד חשמלי, קישוריות בלוטות', חיישני אורות וגשם אוטומטים, מראות מתקפלות חשמלית, מערכת עיסוי בגב המושבים הקדמיים, שקע 220 וולט למחשב נייד ומטען לסלולרי וחישוקים גדולים יותר בקוטר 17'.
רמת הגימור הבכירה ביותר (SPORT CHIC) תכלול גם מערכת לניתור שטחים מתים במראות הצד, חיישני חנייה, ריפוד מושבים דו גווני בשילוב עור וחישוקים בקוטר 18'.
הביצועים בהחלט מרשימים ועל פי הנתון הרשמי מהירות תלת ספרתית תרשם לאחר 8.6 שניות והמהירות המרבית עומדת על 212 קמ"ש. נתון צריכת הדלק הרשמי, המתייחס לנסיעה משולבת בדרכים עירוניות ובין עירוניות, עומד על 13 קילומטרים לליטר. הגרסה הידנית שתיובא, כאמור, במועד מאוחר יותר תציג מהירות מרבית של 235 קמ"ש והאצה למאה בתוך 7.9 שניות.
בהתאם לאידיאולוגיה של ליין דגמי ה-DS, הבת השנייה במשפחה מציעה מתכון מסוגנן מבלי לוותר על השימושיות ואין ספק כי במציאות הנוכחות שלה בהחלט בולטת בין עדר המשפחתיות האפרוריות אך בה בעת יש לציין שהיא פחות מושכת תשומת לב מאחותה הקטנה והשובבה (DS3) ומאחותה האריסטוקרטית הגדולה (DS5).
עוד על ה-DS4 החדשה תוכלו לקרוא במבחן הדרכים שערכנו לה בעת השקתה בברצלונה.