הריינג' החדש יוצע עם ארבעה מנועים מ-V6, טווין טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטר עם 255 כ"ס ועד V8 בנזין בנפח 5 ליטרים המפיק בעזרת מגדש על 510 כ"ס.
כל המנועים מגיעים מהאחות לבית, יגואר ומשודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. תיבת העברה עם הילוך כוח שהגיעה כסטנדרט בכל הגרסאות והייתה היתרון המשמעותי של הספורט לעומת מתחריו מגרמניה בדור הקודם, תוצע רק בגרסאות הבנזין והדיזל החזקות.
המחירים גבוהים יחסית ומתחילים ב-705 אלף שקלים עבור מנוע הדיזל הבסיסי בגרסת SE ומאמירים עד 935 אלף שקלים עבור גרסת הבנזין הבכירה ברמת הגימור HSE.
גם מתיחת הפנים של הגרנד צ'ירוקי מבית ג'יפ עושה עליה ומוצגת לראשונה לקהל המקומי תערוכה. העיצוב החיצוני הפך אגרסיבי יותר ובתא הנוסעים נרשמים שינויים מינוריים הכוללים בעיקר מסך 8.4" לעומת 6.8" בעבר.
השינוי המשמעותי ביותר נוגע ליחידת העברת הכוח שמעתה תכלול תיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה במקום חמישה עד כה. המעבר לתיבה המודרנית משפרת את צריכת הדלק בכ-10 אחוז.
כמו בעבר הגרנד יוצע עם שני מנועי V6; בנזין 3.6 ליטר עם 282 כ"ס וטורבו דיזל שזכה לתוספת 6 סוסים לעדר עם סך כולל של 247 כ"ס. משום מה המחירים התייקרו בצורה חדה ועומדים על 310 אלף שקלים לבנזין לרדו (23 אלף שקלים יותר מבעבר), 390 אלף שקלים לדיזל שיוצע רק ברמת הגימור לימיטיד (התייקרות של 31 אלף שקלים) ומגיעים אף ל-400 אלף שקלים לגרסה עם מתלי אוויר המאפשרים הגבהת הגחון ל-28.7 ס"מ לעומת 21.8 ס"מ בדגם עם מתלי פלדה.
בצד היותר שפוי של סקלת המחירים, תערוכת אוטומוטור סיפקה גם במה להצגת גרסה נוספת ל-500 של פיאט ה-500L שנוחתת בארץ לאחר מכירת 600 יחידות של ה-500 הרגילה מאז הורד המחיר בתחילת השנה.
ה-500L החדשה מרחיבה את היצע המשפחה ומציעה שימושיות משופרת בזכות מרכב 5 דלתות ואפשרות ריאלית לשנע 5 נוסעים.
בשלב ראשון ה-500L, תשווק עם מנוע 1.4 המפיק 95 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 יחסים ותוצע במחיר של 115 אלף שקלים. האבזור יכלול מערכת שמע עם שליטה מההגה, בלוטות' וחיבור USB, בקרת שיוט, פנסים עוקבי פניה חישוקים קלים בקוטר 16" ו-7 כריות אוויר. בהמשך צפויה להצטרף להיצע גם גרסה עם מנוע דיזל.
תיבה אוטומטית וגרסת 7 מקומות יגיעו רק בשנה הבאה. בהתאם לכך בשלב זה אין לסמל"ת ציפיות גדולות מהדגם והצפי הוא למכור כ-100 יחידות עד סוף השנה.