רוצים סופשבוע מפנק בצימר עם שברולט נוצצת ודלק חופשי, לגמרי בחינם? אם התשובה לכך חיובית ואתם גם חובבים של הרשת החברתית כדאי שתתנו קפיצהלעמוד הפייסבוק של שברולט בישראל בו מתקיימת בימים אלה תחרות "סטטוסים מנצנצים" שבמסגרתה בכל יום מחולקים תלושי תדלוק ובסוף החודש יבחר זוכה שיקבל את השברולט והצימר שהזכרנו למעלה.
כזכור, הרשת החברתית אמנם התחילה את דרכה כאמצעי לתקשורת בין מכרים וחברים, אך הפכה עד מהרה לפלטפורמה שיווקית שכמעט כל חברה או גוף מסחרי גדול מקפידים להיות נוכחים בה.
הבעיה היא שעצם הנוכחות זה רק חלק קטן מהעניין וכמו שכל מנהל תוכן ברשתות חברתיות בוודאי יקפיד להסביר לדפים שכאלה אין משמעות אם לא יוצקים לתוכם תוכן שמעודד את הגולשים לנופף בלייק, להגיב וכמובן - לשתף חברים נוספים.
בהתאם לכך בשברולט ישראל, ככל הנראה בהשראת העמוד הפופולרי "סטטוסים מצייצים" בעל מאות אלפי האוהדים, החליטו לייסד תחרות בשם דומה (המתקשר לשם הדגם - ספארק) במסגרתה יוזמנו הגולשים להציע אמרות שפר משלהם שיעוצבו בעזרת אפליקציה ייעודית שנבנתה במיוחד עבור הפעילות ויהפכו לסטיקר "מנצנץ".
הגולשים יכולים להציע סלוגנים הקשורים לעולם הרכב ולשברולט אבל לא רק ואחרי מספר ימים של פעילות ניתן לציין שהגולשים יורים לכל הכיוונים ובין הסטוטסים שנרשמו היו כאלה הקשורים איכשהו לעולם הרכב כמו "לא חבל על הדלק? תעברי אלי" של שי מאליכי, "היופי מאמא, הדלק על אבא" של ויוט בן שושן ו"דלק דלק תרדוף" של יניב פורמנסקי, אבל גם סטוטסים בנושאים חופשיים כמו "לפעמים צדק הוא רק כוכב", "שב תנוח אל תירה!!!" ו"אין נשים – אין שיפוצים".
כמו כן מציינים בחברה כי דף הפייסבוק של שברולט ישראל כולל גם מידע על דגמים חדשים, מבצעים מיוחדים, טעימות מההיסטוריה של מותג הרכב האמריקאי הוותיק, סקירה של דגמים מיוחדים שהפכו לאגדה, עדכוני ספורט מוטורי הקשורים למותג, סיפורים צבעוניים וגם מדור לקוחות ממליצים, שירות לקוחות ועוד.
בהתאם לטרנד הנוכחי, שברולט ישראל פותחת בימים אלה גם עמוד אינסטגרם בו יוכלו הגולשים לחוות את המותג מקרוב ולהשתתף בפעילויות יצירתיות.
ב- UMIישראל מציינים בסיפוק כי פעילויות המדיה החברתית של שברולט בארץ נעשות בתיאום לקו אותו מתווה שברולט העולמית אשר מחזיקה עמוד מותג גלובלי המונה כמיליון וחצי "לייקים".